کد خبر : 1842036 | 13 شهریور 1401 ساعت 12:49 | 23.2K بازدید | 7 دیدگاه

تکرار یک اتفاق عجیب در مورد گریزمان؛ عمدی است؟

آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید، باز هم کمتر از 30 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

تکرار یک اتفاق عجیب در مورد گریزمان؛ عمدی است؟

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان سال گذشته و به صورت قرضی از بارسلونا به تیم سابقش اتلتیکومادرید بازگشت و شایعات حاکی از آن است که اگر باشگاه پایتخت‌نشین از این بازیکن در بیش از نیمی از مسابقات فصل بیش از 30 دقیقه استفاده کند، ملزم به پرداخت بند 40 میلیون یورویی جذب دائمی این ستاره فرانسوی خواهد شد. جالب اینجاست که آنتوان گریزمان در سه مسابقه اخیر اتلتیکومادرید کمتر از 30 دقیقه در میدان ظاهر شد و این اتفاق در دیدار دیشب این تیم مقابل سوسیداد نیز تکرار شد.

1741821

در این دیدار نیز آنتوان گریزمان در دقیقه 63 و به جای رودیگو دی‌پائول وارد زمین شد تا شایعات در مورد این ستاره فرانسوی افزایش پیدا کند. این مهاجم باتجربه در مدت زمان حضورش در میدان کار خاصی از پیش نبرد و در نهایت، اتلتیکومادرید با قبول تساوی 1-1 مقابل سوسیداد، دو امتیاز حساس دیگر را نیز از دست داد. دیه‌گو سیمونه، سرمربی باتجربه روخی بلانکوس، در هفته‌های اخیر و با جدیت تمام شایعات عمدی بودن این تصمیمات را تکذیب کرده و مدعی شد کیفیت عملکرد آنتوان گریزمان در دقایق حضور در میدان برایش مهم‌تر از زمان بازی این بازیکن است.

البته حتی اگر عمدی نیز در کار باشد، محال است سیمئونه به این مسئله به صورت علنی اعتراف کند و احتمالا تا پایان فصل پاسخ او به سوالات مکرر خبرنگاران، منفی خواهد بود. حتی برخی منابع مدعی شدند که در صورت تکرار این روند، ممکن است باشگاه بارسلونا از اتلتیکومادرید در مورد آنتوان گریزمان شکایت کند.

دیدگاه‌ها