کد خبر : 1843558 | 22 شهریور 1401 ساعت 16:55 | 8.9K بازدید | 18 دیدگاه

گزارش آاس:

چالش جدید تراشتگن برابر بایرن؛ انتقام یا تحقیر دوباره؟

مارک آندره تراشتگن اغلب خاطرات تلخی از رویارویی برابر بایرن دارد و مونیخی ها تاکنون 28 بار دروازه او را باز کرده اند. امشب شاید برای او شب متفاوتی باشد.

چالش جدید تراشتگن برابر بایرن؛ انتقام یا تحقیر دوباره؟

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا از هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت. بازی در آلیانز آره‌نا برگزار خواهد شد و بدون شک نقش مارک آندره تراشتگن در این بازی تعیین کننده خواهد بود. گلر آلمانی بارسا برابر رقیب بزرگ خود مانوئل نویر قرار خواهد گرفت. رقیبی که او را از رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان دور کرده است. تراشتگن در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و تنها یک بار دروازه اش باز شده است. او البته خاطرات خوبی از رویارویی برابر بایرن مونیخ ندارد. تراشتگن تاکنون 12 بار برابر بایرن قرار گرفته و حاصل کار سه پیروزی، یک تساوی و هشت شکست بوده است.

1744745

با پیراهن بارسا او پنج بار مقابل بایرن به میدان رفته، یک بار پیروز شده و چهار بار مغلوب شده است. تنها پیروزی تراشتگن با بارسا برابر بایرن به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 15-2014 در نوکمپ بر می گردد که بارسا 3-0 پیروز شد. بدون شک شکست 8-2 از بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 20-2019 نیز فراموش نشدنی است.

1744746

تراشتگن با پیراهن بروسیا مونشن‌گلادباخ نیز هفت بار برابر بایرن قرار گرفته و البته آمار بهتری دارد. با گلادباخ او دو پیروزی برابر بایرن کسب کرده، یک بار مساوی کرده و چهار بار نیز شکست خورده است. تراشتگن در این 12 بازی، 28 بار دروازه اش باز شده است. امشب او به چهارمین پیروزی برابر بایرن خواهد رسید یا شرایط متفاوت خواهد بود؟

دیدگاه‌ها