کد خبر : 1846896 | 15 مهر 1401 ساعت 10:59 | 62.1K بازدید | 18 دیدگاه

پل اسکولز:

تن‌هاخ به بزرگی منچسترسیتی بی‌احترامی کرد

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که اریک تن‌هاخ به اندازه کافی برای منچسترسیتی احترام قائل نشده است.

تن‌هاخ به بزرگی منچسترسیتی بی‌احترامی کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد و منچسترسیتی شنبه گذشته دربی منچستر را که از حساسیت خاصی برخوردار است برگزار کردند و این بازی با نتیجه 3-6 به سود تیم پپ گواردیولا به پایان رسید. 
سیتی تیم برتر میدان بود و توانست چهار گل فقط در نیمه اول به ثمر برساند و هرچند یونایتد در نیمه دوم بازی بهتری را ارائه کرد اما این برای جبران گل‌های خورده و بازگشت به بازی کافی نبود. 
اسکولز درباره این دیدار گفت:«روز دشواری بود. یونایتد برابر تیمی به میدان رفت که نه تنها بهترین تیم لیگ برتر انگلیس بلکه بهترین تیم دنیاست و آنها واقعا با تصور اشتباهی قدم به زمین گذاشتند. سرمربی باید مسئولیت انتخاب چنین ترکیبی را برعهده بگیرد، او با تیمی به زمین رفت که چهار پیروزی متوالی داشت اما این بار بسیار باز بازی می‌کرد.»

1517172

او با اشاره به این که تن‌هاخ در واقع سیتی را دست‌کم گرفته است اظهار داشت:«این مربی هلندی به بزرگی سیتی بی‌احترامی کرد و این تصور را داشت که می‌تواند قدم به قدم با این تیم پیش برود. کریستین اریکسن در پستی بازی کرد که شاید برابر تیمی ضعیف‌تر جواب دهد اما برای بازی با سیتی مناسب نبود.»
این ستاره سابق یونایتد با انتقاد از ترکیب یونایتد در این بازی اضافه کرد:« در بازی برابر سیتی باید حداقل دو بازیکن در خط میانی داشته باشید که بتوانند بازی بی‎‌نقصی ارائه دهند اما اریکسن قادر به انجام این کار نبود و آنها در پست هافبک دفاعی به مشکل جدی برخورد کردند.»

 

دیدگاه‌ها