کد خبر : 1847402 | 17 مهر 1401 ساعت 22:40 | 147.6K بازدید | 95 دیدگاه

هفتصدمین گل باشگاهی کریستیانو به ثمر رسید

و بالاخره اولین گل فصل رونالدو در لیگ برتر

کریستیانو رونالدو که بعد از مصدومیت آنتونی مارسیال وارد میدان شده بود گل دوم تیمش را وارد دروازه اورتون کرد تا یونایتد نیمه اول بازی مقابل اورتون را با برتری 2-1 به پایان برساند.

و بالاخره اولین گل فصل رونالدو در لیگ برتر

 

سیبه گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو امشب در دیدار منچستریونایتد و اورتون بالاخره موفق شد اولین گل فصل خود در لیگ برتر را برای شیاطین سرخ به ثمر برساند.

رونالدو امشب هم به دستور اریک تن‌هاخ، به روال بازی‌های قبلی یونایتد در لیگ برتر، دیدار مقابل اورتون را از روی نیمکت آغاز کرده بود. اما در دقیقه 22 شانس به ستاره پرتغالی رو آورد و مصدومیت آنتونی مارسیال و بیرون رفتن اجباری او باعث شد رونالدو به دستور تن‌هاخ وارد زمین شود.

کریستیانو رونالدو در بازی‌های قبلی این فصل در لیگ اروپا یک گل به ثمر رسانده بود ولی در لیگ برتر موفق نشده بود گلی وارد دروازه حریفان یونایتد کند. او از این فرصت غیرمنتظره و ورودش به میدان به عنوان بازیکن تعویضی نهایت استفاده را برد تا به تن‌هاخ ثابت کند می‌تواند به عنوان بازیکن فیکس برای یونایتد مثمرثمر باشد.

1751790
1751787

در دقیقه 44 مسابقه و درحالی‌که نیمه اول می‌رفت با تساوی 1-1 به پایان برسد کاسمیرو توپ را به جناح چپ فرستاد، جایی که رونالدو حضور داشت. رونالدو موفق شد شیموس کولمن مدافع ایرلندی اورتون را از پیش رو بردارد و با یک شوت پای چپ دروازه پیکفورد را باز کند. یونایتد نیمه اول را با این گل رونالدو با برتری 2-1 به پایان رساند.

1751791
1751788

این گل کریستیانو رونالدو از نظر آماری اهمیت خاصی داشت چرا که هفتصدمین گلی بود که او در سطح باشگاهی به ثمر می‌رساند. رسیدن کریستیانو به این آمار در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی به دنبال داشت و تعداد زیادی از ستاره‌های امروز و گذشته فوتبال و حتی ستاره‌هایی از دیگر ورزش‌ها به آن واکنش نشان دادند.

گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس و مجری/کارشناس امروز این کشور در توییتی با اشاره به این گل نوشت:" 700 گل باشگاهی برای کریستیانوی بی‌نظیر. این یعنی 35 گل در هر فصل در طول 20 سال. اعجاب‌انگیز!"

1751805

آلن شیرر، گلزن استثنایی سالهای گذشته فوتبال انگلیس هم به این گل رونالدو واکنش نشان داد و نوشت:" هفتصدمین گل باشگاهی برای کریستیانو. واای".

1751806

اوسین بولت، اسطوره دو و میدانی، که از دوستان رونالدو و از علاقه‌مندان پرشور ستاره پرتغالی است هم با انتشار یک توییت، رونالدو را تگ کرد و هفتصدمین گل باشگاهی‌اش را به او تبریک گفت.

1751807
 

دیدگاه‌ها