کد خبر : 1848152 | 22 مهر 1401 ساعت 16:39 | 88.7K بازدید | 17 دیدگاه

بازگشت عارف و جلالی به جمع نفرات اصلی

ترکیب استقلال برابر ذوب‌آهن اعلام شد

استقلال برای دیدار با ذوب آهن چند تغییر مهم را در ترکیبش ایجاد کرد که قایدی، مرادمند و سلمانی از جمع نفرات اصلی خارج شدند.

ترکیب استقلال برابر ذوب‌آهن اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، برای صعود به صدر جدول رده بندی، استقلال نیازمند پیروزی با اختلاف 2 گل و یا بیشتر است ولی کسب سه امتیاز در اصفهان هم برای هم امتیاز شدن با پرسپولیس و صعود از رتبه چهارم به رده دوم کافی است.

در یکی از دیدارهای باقیمانده از هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب آهن است. ساپینتو برای دیدار امروز تصمیم گرفت تا مهدی قایدی، حسین مرادمند و جعفر سلمانی را نسبت به بازی قبل از ترکیب خارج کند.

* سیدحسین در پی ثبت چهارمین کلین شیت فصل
کاپیتان استقلال در تمامی بازی های این فصل تیمش، درون دروازه قرار گرفته است و امروز نیز به مانند دیگر مسابقات، وظیفه حراست از قفس توری تیمش را دارد. او در هشت دیدار گذشته، تنها سه بار کلین شیت کرده که با آمار استثنایی فصل قبلش، اختلاف زیادی دارد. حسینی امیدوار است امروز دروازه اش را در اصفهان بسته نگه دارد تا در جدول رده بندی دستکش طلایی لیگ، بیش از این عقب نماند.

1751321

* تغییر در ترکیب خط دفاعی
در دیدار قبل برابر فولاد، مرادمند به جای عارف غلامی به میدان رفت که اتفاقا عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی موفق به دادن یک پاس گل نیز شد. اما امروز عارف غلامی پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه غیبت انضباطی، به ترکیب اصلی بازگشته و در کنار رافائل سیلوا، زوج خط دفاعی تیمش را تشکیل خواهد داد.

1752491

* حضور جلالی در سمت چپ
پس از نمایش خوبی که جلالی در بازی با فولاد داشت، حالا ساپینتو تصمیم گرفته است تا یک بار دیگر او را در ترکیب اصلی قرار داده و جانشین سلمانی کند. بازیکنی که برای حضور در لیست نهایی کی روش و سفر به قطر، از انگیزه های زیادی برخوردار است. در سمت راست نیز به مانند بازی های قبلی، کوین یامگا حضور خواهد داشت.

* بازگشت مهدی پور به فولادشهر
مهدی مهدی پور که با حضور در ذوب آهن توانست در لیگ برتر به بازیکن کارآمدی تبدیل شود، حالا یکبار دیگر به فولادشهر بازگشته تا برابر تیم سابقش به میدان برود. بازیکن اصفهانی آبی ها امروز در کنار چشمی زوج خط میانی را تشکیل خواهد داد. روزبه نیز پس از دعوت به تیم ملی، حالا انگیزه های دوچندانی برای درخشش و کسب رضایت کارلوس کی روش دارد و قصد ندارد به این راحتی ها، جام جهانی قطر را از دست بدهد.

1737708

* رضاوند در اصفهان گلسازی می کند؟
آرش رضاوند که برخلاف فصول گذشته در لیگ بیست و دوم توانسته است نظر مثبت هواداران را به دست بیاورد، در این فصل خوب ظاهر شده و در چهار دیدار گذشته به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است. او امیدوار است اولین پاس گل خود در این فصل را به ثبت برساند. البته او در دیدار با نساجی با یک توپ گیری به موقع، زمینه ساز گل نخست تیمش توسط پیمان بابایی بود.

* میرزایی جانشین قایدی شد
رضا میرزایی در دقایقی که برابر فولاد بازی کرد، خوب و پرتلاش ظاهر شد و همین مسئله سبب شد تا ساپینتو ترجیح دهد برای بازی امروز، او را در ترکیب اصلی قرار دهد. محمد محبی نیز در سه بازی متوالی توانسته است گلزنی کند. حالا او یکی از امیدهای تیم برای باز کردن دروازه ذوب آهن است و باید دید در این زمینه تا چه اندازه موفق خواهد بود.

1741426

* پیمان باز هم به ذوب آهن گل می زند؟
در طول دوران حضور در لیگ برتر، پیمان بابایی پنج بار توانسته است دروازه نمایندگان اصفهان را باز کند. این بازیکن که با لباس ماشین سازی نیز سابقه گلزنی به ذوب آهن را در کارنامه دارد، امروز کار را از ابتدا آغاز می کند و به عنوان مهاجم نوک استقلال به میدان خواهد رفت.

ترکیب استقلال برای بازی با ذوب آهن:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور- آرش رضاوند – محمد محبی – رضا میرزایی – پیمان بابایی

دیدگاه‌ها