کد خبر : 1849686 | 01 آبان 1401 ساعت 15:35 | 24.5K بازدید | 12 دیدگاه

توصیه برند شوستر؛

کروس تمدید کن: هنوز برای بازنشستگی زود است

برند شوستر، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید، به تونی کروس توصیه کرد که قراردادش را تمدید کند. او اعتقاد دارد که هنوز زمان بازنشستگی این هافبک با ارزش نرسیده است.

کروس تمدید کن: هنوز برای بازنشستگی زود است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تونی کروس، ستاره آلمانی و باتجربه رئال مادرید در ماه ژوئن سال بعد به پایان می رسد و این بازیکن هنوز در مورد آینده اش تصمیم نگرفته است. اخبار حاکی از آن است که کروس هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است. این هافبک پرافتخار چند بار در سال های اخیر اعلام کرده که نمی خواهد تا سنین بالا فوتبال بازی کند و احتمال خداحافظی تونی کروس در پایان فصل از دنیای فوتبال وجود دارد. 

1755936

کروس که از تیم ملی آلمان هم خداحافظی کرده، در مصاحبه های خود حاضر نشده در مورد تصمیم قطعی خود برای ادامه کار در رئال یا بازنشستگی حرف بزند. کروس ولی همواره تاکید کرده است که در هیچ تیم دیگری غیر از رئال به فوتبالش ادامه نخواهد داد.

1719788

برند شوستر که سابق بازی و مربیگری برای رئال را دارد، در مورد وضعیت کروس به نشریه بیلد گفت:«تونی دوران فوتبال فوق‌العاده‌ای داشته و در فصل جاری هم از بهترین های رئال مادرید است. واضح است که دوست دارم کروس از خداحافظی منصرف شود. می دانم که باشگاه و هواداران رئال نیز دوست دارند او تمدید کند. از نظر من کروس می تواند چند سال دیگر در بالاترین سطح برای رئال بازی کند و هنوز برای بازنشستگی او خیلی زود است. فکر می کنم او قراردادش را یک سال دیگر نیز تمدید کند.»

1755937

شوستر ادامه داد:«تونی انسان خاصی است. او هر چه در ذهنش دارد، می گوید و فوتبالیست های اندکی را مثل او پیدا می کنید. کروس دقیقا می داند چه کاری باید انجام دهد و دو بار فکر نمی کند. واقعا دوست دارم در رئال بماند و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

کروس که از سال 2014 برای رئال بازی می کند، با این باشگاه فاتح چهار لیگ قهرمانان و سه لالیگا شده است. در فصل جاری او در 14 بازی رسمی فصل رئال به میدان رفته و تنها در دو بازی برابر بتیس و لایپزیش تعویض شد. او سه پاس گل هم داده است.

دیدگاه‌ها