کد خبر : 1850079 | 03 آبان 1401 ساعت 22:01 | 21.6K بازدید | 17 دیدگاه

رسمی: کیکه ستین سرمربی جدید ویارئال

با اعلام رسمی ویارئال، کیکه ستین، به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد تا جانشین اونای امری بشود که دیروز سکان هدایت استون‌ویلا را به دست گرفت.

رسمی: کیکه ستین سرمربی جدید ویارئال

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین، که آخرین تجربه مربی‌گری‌اش نشستن روی نیمکت بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم بود، دقایقی پیش از طرف باشگاه ویارئال به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد.

کیکه ستین بعد از اخراج شدن از بارسا دو سال از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر هدایت یک تیم حاضر در لالیگا را به عهده گرفته است. او در 64سالگی جانشین اونای امری می‌شود که دیشب با امضای قراردادی رسمی سکان هدایت استون‌ویلا را بر عهده گرفت.

1756574

البته کیکه ستین به جز بارسلونا و حالا ویارئال تجربه مربی‌گری در دو تیم دیگر حاضر در لالیگا را دارد. او در کارنامه‌اش هدایت تیمهای لاس‌پالماس و رئال بتیس را در این لیگ بر عهده داشته است.

مالکان ویارئال دیشب کیکه ستین را به صرف شام دعوت کردند و مذاکرات نهایی را با او انجام دادند. امشب ستین در دفتر باشگاه ویارئال حضور یافت و قراردادی دو ساله امضا کرد. ویارئال در حال حاضر بعد از انجام یازده بازی در لالیگا با 18 امتیاز در رتبه هفتم جدول ایستاده. کیکه ستین بعد از وقفه لالیگا به دلیل برگزاری جام جهانی زمان قابل توجهی در اختیار خواهد داشت که می‌تواند از آن برای فراهم کردن زمینه پی‌ریزی برنامه‌هایش در این تیم استفاده کند.

دیدگاه‌ها