کد خبر : 1851359 | 10 آبان 1401 ساعت 20:04 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

اهدای لوح یادبود فدراسیون جهانی به رستمیان

جوجیتسو قهرمانی جهان؛ پنجمی 3 نماینده ایران

در چهارمین روز مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان، سه نماینده کشورمان در آستانه کسب مدال به مقام پنجم رسیدند.

جوجیتسو قهرمانی جهان؛ پنجمی 3 نماینده ایران

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، چهارمین روز از مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان در تمامی رده‌های سنی از صبح امروز (سه‌شنبه - 10 آبان ماه) با برگزاری رقابت‌های کاتا و فایت زیر 18 سال در ابوظبی امارات پیگیری شد و نمایندگان کشورمان نتایجی به شرح زیر کسب کردند:

در رقابت‌های کاتای نمایشی، تیم محمد افسری جدیدی و امیرحسین احمدی ترکی‌پور در رقابت با تیم‌های ایتالیا، اتریش، تایلند، اسپانیا، چین تایپه، رومانی و ویتنام در جایگاه پنجم قرار گرفت. در این بخش از مسابقات چین تایپه به مقام قهرمانی رسید، اتریش دوم شد و تیم‌های اسپانیا و تایلند نیز مشترکاً سوم شدند.

همچنین در رقابت‌های استایل فایل زیر 18 سال ابوالفضل نوروزی و رسام احمدی نمایندگان کشورمان در اوزان خود به مقام پنجم رسیدند.

در رقابت‌های وزن 55- کیلوگرم نیز ابوالفضل نوروزی پس از دو پیروزی مقابل حریفانی از یونان و ویتنام و با قبول شکست مقابل حریفانی از تایلند و فرانسه به مقام پنجم بسنده کرد. رسام احمدی هم در وزن 81+ کیلوگرم پس از پیروزی بر نماینده آمریکا و دو شکست مقابل مجارستان و آلمان به مقام پنجم بسنده کرد.

براساس این گزارش و در حاشیه مسابقات امروز، جو تام فورد دبیرکل فدراسیون جهانی جوجیتسو با محمدحسن رستمیان رئیس انجمن جوجیستو ایران دیدار و لوح یادبود مسابقات را به وی اهدا کرد. در این دیدار صحبت‌هایی نیز درباره همکاری ایران با فدراسیون جهانی مطرح شد. 

مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان از روز شنبه - 7 آبان ماه با حضور 1700 ورزشکار از 75 کشور جهان در ابوظبی امارات آغاز شد و روز جمعه 13 آبان ماه به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها