کد خبر : 1852799 | 19 آبان 1401 ساعت 02:50 | 73.1K بازدید | 9 دیدگاه

خائن مورد نظر مورینیو در رختکن رم شناسایی شد!

ریک کارسدورپ، مدافع هلندی رم، بازیکنی است که به شدت مورد غضب ژوزه مورینیو قرار گرفته است.

خائن مورد نظر مورینیو در رختکن رم شناسایی شد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در رقابت های لیگ ایتالیا، رم در خانه ساسولو ابتدا با گل تامی آبراهام با ضربه سر از حریف پیش افتاد، اما آندره آ پینامونتی در دقیقه 85 بازی را به تساوی کشاند و دو امتیاز حساس دیگر نیز برای رم از دست رفت. اما در پایان این دیدار بود که ژوزه مورینیو به شدت به یکی از بازیکنان تیمش تاخته و مدعی شد او در این مسابقه به جالوروسی خیانت کرده است. البته سرمربی پرتغالی نامی از این بازیکن نبرد، اما تاکید کرد در ماه ژانویه او باید برای خودش یک باشگاه جدید پیدا کند.

1761404

حالا نشریه کوریره دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد بازیکنی که ژوزه مورینیو او را مقصر تساوی مقابل ساسولو می‌داند، ریک کارسدورپ، مدافع هلندی جالوروسی است. ریک کارسدورپ که به عنوان جانشین زکی چلیک وارد زمین شد، چند ارسال اشتباه داشته و روی گل تساوی ساسولو نیز خوب دفاع نکرد.

کارسدورپ که تا ژوئن 2025 با این باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد، در سال 2017 و با مبلغ 16 میلیون یورو از فاینورد به رم پیوست. اما به نظر می رسد این بازیکن به شدت مورد غضب ژوزه مورینیو قرار گرفته و بعید است در صورت ادامه روند فعلی، جایی در رختکن این باشگاه در نیم فصل دوم داشته باشد.

دیدگاه‌ها