کد خبر : 1855572 | 05 آذر 1401 ساعت 00:33 | 92.8K بازدید | 7 دیدگاه

خشم انگلیس: ورود هندرسون؟ ساوت‌گیت را محاکمه کنید

انگلیسی‌ها از تعویض‌های گرت‌ ساوت‌گیت و به خصوص به میدان فرستادن جردن هندرسون به جای جود بلینگام در بازی امشب مقابل آمریکا عصبانی هستند.

خشم انگلیس: ورود هندرسون؟ ساوت‌گیت را محاکمه کنید

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه نیمه اول دیدار امشب انگلیس و آمریکا با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود هواداران انگلیس از بازی ضعیف سه‌شیرها و برتری آمریکایی‌ها در این نیمه ناراحت و شوکه بودند.

هواداران انگلیس بعد از پیروزی 6-2 این تیم مقابل ایران در بازی اول انتظار داشتند در مقابل آمریکا هم شاهد برتری قابل توجه تیم‌شان باشند. اما ضعف شاگردان ساوت‌گیت در نیمه اول که باعث شده بود آمریکا به وضوح تیم برتر میدان باشد باعث شده بود هواداران انگلیسی یک‌صدا خواهان تغییر در ترکیب تیم باشند.

اما تعویض‌هایی که ساوت‌گیت در نیمه دوم انجام داد نه تنها رضایت هواداران را جلب نکرد بلکه آنها را شگفت‌زده کرده بود. انگلیسی‌ها به خصوص از تعویض جود بلینگام با جردن هندرسون به شدت عصبانی بودند و تصمیم ساوت‌گیت برای این تعویض را غیر قابل باور می‌دانستند.

1769743

درحالیکه آمریکا بعد از شروع نیمه دوم هم به فشار وارد کردن به انگلیس ادامه می‌داد ساوت‌گیت ترجیح داد جود بلینگام را بیرون کشیده و جردن هندرسون را به میدان بفرستد که خصوصیت دفاعی بیشتری دارد. در دقیقه 68 بلینگام جای خود را به هندرسون داد و رحیم استرلینگ هم بیرون رفت تا جک گریلیش وارد زمین شود.

یکی از هواداران انگلیس در توییتر نوشت:" نمی‌فهمم یک مربی چطور این بازی را تفسیر کرده که با خودش بگوید بله فهمیدم، چاره کار ما جردن هندرسون است و او است که می‌تواند تعادل را به نفع ما تغییر بدهد. تو دیگر کی هستی ساوت‌گیت؟"

1769744

یک کاربر دیگر نوشت:" تعویض جردن هندرسون مثل وقتی است که داری بازی کامپیوتری فیفا بازی می‌کنی و دستت اشتباهی روی گزینه تعویض اتوماتیک می‌رود".

یک هوادار انگلیسی دیگر در اعتراض به تعویض هندرسون نوشت:" خدای من، تیم به گل نیاز دارد و او جردن هندرسون را به زمین می‌فرستد".

و اما واکنش تند یک هوادار عصبانی به این تعویض:" ساوت‌گیت باید به خاطر جنایت‌هایش در حق بازی زیبا محاکمه شود و بهایش را بپردازد".

دیدگاه‌ها