کد خبر : 1857381 | 13 آذر 1401 ساعت 21:51 | 59.7K بازدید | 3 دیدگاه

اولین تغییر بزرگ در رختکن آلمان قطعی شد

اولین تغییر بزرگ در تیم ملی آلمان، کاهش نقش اولیور بیرهوف در تصمیم گیری خواهد بود.

اولین تغییر بزرگ در رختکن آلمان قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 نیز مانند دوره قبلی عملکرد ضعیفی داشته و حتی موفق به صعود از گروه خود به مرحله حذفی تورنمنت نشد. هواداران این تیم امیدوار بودند با حضور هانسی فلیک به جای یوواخیم لوو شرایط تغییر کرده و دوران طلایی این سرمربی در بایرن مونیخ در رده ملی نیز تکرار شود، اما تا امروز که شرایط اصلا اینگونه پیش نرفته است. علیرغم شایعات در مورد جدایی هانسی فلیک صحت نداشته و فدراسیون فوتبال آلمان برنامه های دیگری در سر دارد.

1775340

در حال حاضر بحث اصلی در مورد اعطای نقش اصلی در تصمیم گیری به هانس یواخیم واتسکه و تأثیرگذاری بیشتر این مرد باتجربه در مورد اتفاقات در تیم ملی آلمان است. در همین حال الیور بیرهوف اگرچه استعفا نمی دهد، اما احتمال دیگر نقشی کلیدی نداشته و بیشتر بر روی وظیفه دوم خود به عنوان مدیر آکادمی فدراسیون فوتبال آلمان تمرکز می کند.

این سناریوی جدید پیش از این پس از مسجل شدن حذف از جام جهانی نیز در بین اعضای فدراسیون مورد بحث قرار گرفته بود و حالا احتمال آن قوت گرفته است. به نظر مدیران فوتبال آلمان هانسی فلیک را نمی توان مسئول افت تدریجی تیم ملی این کشور در سال های اخیر دانست، زیرا او برخلاف بیرهوف فقط یک سال است که در این سمت حضور داشته و احتمالا فرصت بیشتری می خواهد. اما مهاجم سابق مانشافت در سال های اخیر در انجام وظیفه خود چندان موفق نبوده و به همین علت احتمالا در آینده نقش کمرنگ تری در تصمیم گیری های کلان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها