کد خبر : 1857587 | 14 آذر 1401 ساعت 21:52 | 11K بازدید | 5 دیدگاه

تعویض‌هایی که پنالتی از دست دادند

بلای انگلیس در فینال یورو بر سر ژاپن آمد!

دو مورد از بازیکنان تعویضی هاجیمه موریاسو، پنالتی‌های خود را از دست دادند.

بلای انگلیس در فینال یورو بر سر ژاپن آمد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن که توانست از سد آلمان و اسپانیا عبور کند، در ادامه شگفتی سازی های خود، نیمه اول را برابر کرواسی برنده به رختکن رفت و امیدوار بود که بتواند از سد یک تیم اروپایی دیگر بگذرد و رویای حضور در مرحله یک چهارم نهایی را تعبیر کند.

گل پریشیچ اما کار را به تساوی کشاند و هاجیمه موریاسو برای اینکه بتواند روند بازی را برگرداند و دوباره ژاپن را به تیم برنده میدان تبدیل کند، دست به انجام تغییراتی زد.

تعویض های سرمربی ژاپن در 2 دیدار برابر آلمان و اسپانیا کاملا ورق بازی را برگرداند. میتوما برابر اسپانیا پاس گل پیروزی بخش را داد و تاکوما آسانو به همراه ریتسو دوان که هر 2 به عنوان بازیکن تعویضی برابر آلمان وارد زمین شده بودند، موفق به گلزنی شدند.

موریاسو امیدوار بود که تغییراتش در ادامه بازی، بتواند نتیجه را به سود ژاپن رقم بزند. او جابجایی هایی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد اما بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید و به ضربات پنالتی کشیده شد و این بار اتفاقات فوتبالی کاملا برعکس رقم خورد و بازیکنان تعویضی موریاسو، کاملا به عوامل شکست سامورایی ها تبدیل شدند.

تاکومی مینامینو بازیکن سابق لیورپول و کنونی موناکو در دقیقه 87 جایگزین ریتسو دوان شد و کاتورو میتوما نیز در دقیقه 64 به جای ناگاتومو به میدان آمد؛ این بازیکنان، دو پنالتی نخست ژاپن را زدند که دومینیک لیواکویچ سنگربان کرواسی موفق شد هر 2 پنالتی بازیکنان ژاپن را مهار کند.

1775904
1775903

از دست رفتن پنالتی توسط کاپیتان یوشیدا نیز تیر خلاص را بر پیکر ژاپن وارد کرد تا سامورایی ها در عین شایستگی، با جام خداحافظی کنند. اتفاق فینال یورو 2020 که بر سر انگلیس آمده بود و بازیکنان تعویضی ساوت‌گیت پنالتی های خود را از دست داده بودند، برای ژاپن نیز تکرار شد و دو بازیکن تعویضی موریاسو نتوانستند ضربات خود را به گل تبدیل کنند.

1775906
1775902

دیدگاه‌ها