کد خبر : 1858536 | 20 آذر 1401 ساعت 08:11 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

دلار، زنان بسکتبالیست خارجی را از ایران دور می‌کند؟

نازی طائرپور می‌گوید هرچند حضور بازیکن خارجی در لیگ بسکتبال زنان کیفیت مسابقات را بالا می‌برد اما با توجه به قیمت فعلی دلار جذب بازیکن خارجی به صرفه نیست.

دلار، زنان بسکتبالیست خارجی را از ایران دور می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، ‌نیم‌فصل اول لیگ برتر بسکتبال زنان با قهرمانی گروه بهمن تهران به پایان رسید. این تیم در تمام دیدارهای دور رفت پیروز شد و با ۱۸  امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نازی طائرپور، سرمربی گروه بهمن در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد تیم خود در نیم‌فصل اول اشاره و بیان کرد: مسابقات خوب بود و در تمام دیدارهایمان برنده شدیم. به دلیل تمرینات و حمایت خوب گروه بهمن تا اینجا خوب کار کرده‌ایم اما باید برای نیم فصل دوم خیلی بیشتر تمرین کنیم تا قادر به حفظ جایگاه‌مان باشیم.

او با اشاره به احتمال جذب بازیکن خارجی توسط تیم‌های دیگر حاضر در لیگ گفت: تیم ما فعلا بازیکن  خارجی نمی‌گیرد. حضور بازیکن خارجی در لیگ تاثیرگذار است اما باید ببینیم تیم‌های دیگر چکار می‌کنند. فکر می‌کنم نیازی به بازیکن خارجی نداشته باشیم و با این دلار گران هم از نظر اقتصادی جالب نیست.

طائرپور در مورد کیفیت تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ گفت: سال گذشته چند تیم خوب بودند اما امسال بازیکنان بین تیم‌ها پخش شده‌اند وکیفیت بالاتر رفته است. برخی تیم‌ها به تازگی به لیگ برتر وارد شده‌اند و به نظرم باید برای ورود به لیگ بیشتر کار کنند. مشکلی نیست که لیگ با هشت تیم برگزار شود، حتی مسابقات هم جذاب‌تر می‌شود.

سرمربی نازی طائرپور به آسیب دیدگی بازیکن خود در هفته نهم مسابقات و رفتار بازیکنان حریف به این موضوع اشاره و بیان کرد: وقتی بازیکن ما آسیب دید بقیه بازیکنان ما دورش جمع شدند که ببیند چه اتفاقی افتاده است اما تیم مقابل توپ را گرفت و گل زد. این جالب نبود باید صبر می کردند. همه این بازیکنان مثل بچه‌های ما هستند، باید محبت و روحیه ورزشکاری را یاد بگیرند و زمانی که بازیکنی آسیب می‌بیند توپ خود را زمین بگذارند.

او در ادامه افزود: اصلا ۱۰ گل می زدند به نظرم  ارزش یک بازیکن خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. در نتیجه بازی هم تاثیری نداشت چون ما ۳۰ امتیاز جلو بودیم. گاهی ممکن است تیم برنده با یک امتیاز مشخص شود که در این صورت شاید قابل توجیه باشد اما وقتی ۳۰ امتیاز عقب بودند باید صبر می‌کردند. بعد از رسیدگی به بازیکن اصلا دفاع نمی‌کردیم تا گل بزنند. خیلی ناراحت شدم و آنجا هم گفتم. این بازیکنان با هم دوست هستند اما باید محبت خود را در عمل نشان دهند.

دیدگاه‌ها