کد خبر : 1858556 | 20 آذر 1401 ساعت 10:59 | 23.4K بازدید | 2 دیدگاه

گری نویل:

نمی‌توانم بگویم چقدر برای هری کین ناراحتم

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، با هری کین پس از خراب کردن پنالتی برابر فرانسه ابراز همدردی کرد.

نمی‌توانم بگویم چقدر برای هری کین ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی فرانسه رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
گل تساوی انگلیس برابر فرانسه توسط هری کین و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. آنها این فرصت را داشتند که گل دوم حریف را نیز بار دیگر از روی نقطه پنالتی جبران کنند اما کاپیتان سه شیرها پنالتی را بیرون زد تا آنها بار دیگر فرصت به خانه بردن جام قهرمانی را از دست بدهند. 
این ستاره انگلیسی در این بازی موفق شد با رکورد وین رونی به عنوان بهترین گلزن تاریخ انگلیس برابر شود اما از دست دادن این پنالتی باعث شد که او شب بدی را سپری کند و ناراحتی‎‌اش در زمین بازی به خوبی مشخص بود. 

1778569

نویل پس از پایان بازی در گفتگو با ITV در این باره اظهار داشت:« نمی‌توانم بگویم که تا چه حد برای هری کین ناراحت هستم. برای همه بازیکنان بسیار ناراحت شدم چون آنها در نیمه دوم واقعا خوب بازی کردند اما شکست خوردند.»
او با اشاره به رکوردشکنی کین اضافه کرد:« این بازی کاملا 50-50 بود اما ما نتوانستیم آن را به شکلی که دوست داشتیم پیش ببریم. هیچ کس دیگری در زمین حاضر نبود که پشت این ضربه پنالتی بایستد. اگر این ضربه گل می‌شد او به تنهایی بهترین گلزن تاریخ فوتبال انگلیس می‌شد.»

دیدگاه‌ها