کد خبر : 1858928 | 22 آذر 1401 ساعت 13:59 | 6.4K بازدید | 6 دیدگاه

صبوری و حملات مداوم

لوریس: راه پیروزی و گل زدن به مراکش را بلدیم

هوگو لوریس، گلر فرانسه، گفت که آماده رویارویی برابر مراکش هستند و می دانند چطور باید به این تیم گل بزنند.

لوریس: راه پیروزی و گل زدن به مراکش را بلدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در یک چهارم نهایی توانست انگلیس را در دیداری جذاب و تماشایی 2-1 شکست دهد. یکی از ستاره های فرانسه در آن بازی هوگو لوریس بود که بارها شانس گلزنی را از هری کین و دیگر مهاجمان حریف گرفت. فرانسه فردا باید در نیمه نهایی به مصاف مراکش برود.

1774379

لوریس در نشست خبری این بازی گفت:«کاری که مراکش انجام داده قابل تحسین است و برای‌شان احترام زیادی قائلیم. توانسته اند تا این مرحله بالا بیایند و همه پیش بینی ها را بر هم بزنند. مراکش حریف دشواری است و باید به جو ورزشگاه هم اشاره کرد که کاملا به سود آنها خواهد بود و این کار را برای ما دشوارتر نیز می کند با این حال آماده ایم. باید مراقب همه چیز باشیم. همه بازیکنان را باانگیزه و مشتاق می بینم.»

دوئل کیلیان امباپه برابر اشرف حکیمی:«هر دو هم تیمی هستند و به خوبی یکدیگر را می شناسند و فکر نمی کنم هیچکدام غافلگیر شوند. البته این بازی بین مراکش و فرانسه است و نه دوئل دو بازیکن. هر دو می خواهیم به فینال برویم.»

فرانسه ترکیبی از جوانان و باتجربه ها:«من یکی از قدیمی های تیم هستم و باید بگویم هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنان باتجربه و جوان در تیم وجود دارد. جوان های تیم تا به اینجا بسیار به تیم کمک کرده اند. کلید موفقیت، احترام بین بازیکنان است و این باعث قدرتمندتر شدن تیم می شود.»

1779077

درخشش بونو در درون دروازه مراکش:«اگر تنها یک گل دریافت کرده یعنی کارش را تا به اینجا عالی انجام داده است. مراکش همچنین بسیار خوب دفاع می کند. بونو در سویا هم عالی کار کرده و همه قابلیت های او را نمی شناسیم. او از بهترین های جام بوده است و از نقاط قوت تیمش است. دیگر بازیکنان مراکش هم فوق العاده کار کرده اند.»

لوریس در مورد گذر از مدافعان مراکش و شکستن لایه های دفاعی این تیم گفت:«مراکش تیمی متحد است و البته به خوبی هم از دفاع به حمله می روند. در خط میانی هافبک های پرتلاشی دارند و روی توپ های ارسالی بسیار خوب کار می کنند. معتقدم باید صبور باشیم ضمن اینکه باید مداوم حمله کنیم و از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم. این یک بازی نیمه نهایی جام جهانی است و ما کارمان را بلدیم.»

لوریس در تمجید از دیدیه دشان گفت:«او آرامش را به تیم تزریق کرده است و به تیم اعتماد به نفس می بخشد. دشان الهام بخش همه بازیکنان است.»

حمایت از هری کین:«کین باید به عملکردش در جام جهانی افتخار کند. او یک پنالتی حساس را از دست داد ولی بهترین های دنیا در ادوار جام جهانی پنالتی خراب کرده اند.»

دیدگاه‌ها