کد خبر : 1858949 | 22 آذر 1401 ساعت 15:58 | 11.3K بازدید | 11 دیدگاه

نباید در تله‌شان بیفتیم

آرژانتینی‌ها عاشق تحریک‌کردن رقیب هستند

روبرت یارنی، ستاره سابق تیم ملی کرواسی، معتقد است که آرژانتینی ها با شلوغ کردن بازی و تحریک بازیکنان مقابل، جریان بازی را به سود خود عوض می کنند.

آرژانتینی‌ها عاشق تحریک‌کردن رقیب هستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی پس از پیروزی برابر برزیل و رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی برای دومین دوره متوالی، امشب باید به مصاف آرژانتین برود و چیزی تا رسیدن به فینال فاصله ندارد. کرواسی در دوره قبل با شکست از فرانسه نایب قهرمان شد.

1779621

روبرت یارنی، مدافع چپ سابق رئال مادرید و تیم ملی کرواسی، که سه جام جهانی را تجربه کرده، در مورد بازی امشب گفت:«در مورد آرژانتین چیزی که می توانم بگویم این است که آنها دوست دارند بازیکنان مقابل خودشان را تحریک کنند تا اخراج شوند. برابر هلند دیدیدم که چطور بازی را شلوغ کردند. در لیگ آرژانتین فوتبال را بسیار محکم بازی می کنند و شاهد برخوردهای زیادی هستیم. این سبک بازی آنهاست و دید متفاوتی به فوتبال دارند. امیدوارم امشب در تله آنها گرفتار نشویم. البته باید اعتراف کنم که آرژانتینی ها شجاعانه و بدون ترس بازی می کنند و مبارز واقعی هستند.»

1779274

یارنی در مورد اینکه به خاطر لیونل مسی شانس آرژانتین کمی بیشتر است، گفت:«آرژانتین مسی را دارد و ما هم مودریچ را داریم. در کرواسی کوواچیچ، پریشیچ و ستاره های بزرگ دیگری هم بازی می کنند و همگی کیفیت بالایی دارند. مربی بزرگی مثل دالیچ داریم که می داند تیم را چطور برای هر بازی آماده کند. این را برابر برزیل ثابت کرد. باید با آسودگی خاطر بازی کنیم و توپ را سریعتر به حرکت در آوریم. هرچقدر بیشتر توپ را داشته باشیم، به نفع‌مان خواهد بود. باید آرژانتین را خسته کرد. همچنین به نیمکت‌نشینان نیز اطمینان دارم که در زمان نیاز به تیم کمک خواهند کرد. برابر برزیل هم تعویضی ها سرنوشت ساز شدند.»

دیدگاه‌ها