کد خبر : 1859287 | 24 آذر 1401 ساعت 02:20 | 34.3K بازدید | 5 دیدگاه

از لحاظ تاکتیکی تحت تاثیر قرار گرفتم

اعتراف ستاره فرانسه در مورد قدرت مراکش

مهاجم باتجربه تیم ملی فرانسه اعتراف کرد تحت تاثیر قدرت مراکش قرار گرفته است.

اعتراف ستاره فرانسه در مورد قدرت مراکش

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی موفق شد تیم شگفتی‌ساز مراکش را از پیش رو برداشته و راهی دیدار فینال برابر آرژانتین شود.

آنتوان گریزمان، یکی از ستاره‌های همیشگی فرانسه در دو جام جهانی گذشته، در این دیدار هم عملکردی قابل قبول داشت و توانست با اجرای دستورات تاکتیکی دشان در تمام دقایق بازی، عضوی تاثیرگذار در برتری شیرین خروس‌ها باشد.


گریزمان در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی گفت:" بعد از بازی با بلژیک در جام جهانی 2018 گریه کردم، بغضم را خوردم و امروز دوباره به آنچه آرزو داشتم رسیده و اکنون به فینال رسیده ام. به آنچه با هم‌تیمی‌هایم به دست آوردم افتخار می کنم."

او در ادامه گفت:" مراکش از نظر تاکتیکی و دفاعی من را تحت تاثیر قرار داد و کار را برای ما سخت کرد. فکر می کنم گل دوم باعث شد ما به عنوان تیم برنده احساس راحتی کنیم."

گریزمان افزود:" مسابقه سختی بود. ما اکنون باید روی بازی نهایی که قرار است عصر یکشنبه برگزار شود تمرکز کنیم. در مورد تیم ملی آرژانتین... بازی متفاوتی خواهد بود و ما می دانیم که مسی و یارانش چگونه بازی می کنند. آنها حریف آسانی نیستند."

او در پایان صحبت‌های خود گفت:" فردا همه چیز را آنالیز می کنیم و با کادر مربیگری و بازیکنان فاصله ها را بررسی می کنیم تا تیم ملی فرانسه برای دومین بار پیاپی برای قهرمانی آماده شود."

دیدگاه‌ها