کد خبر : 1859429 | 24 آذر 1401 ساعت 21:40 | 37K بازدید | 20 دیدگاه

آرژانتین با پیراهن راه‌راه خوش‌یمن در فینال

رسانه‌های آرژانتینی اعلام کردند تیم ملی‌شان در فینال جام جهانی قطر با پیراهن اول خود و طرح کلاسیک راه‌راه آبی و سفید بازی می‌کند.

آرژانتین با پیراهن راه‌راه خوش‌یمن در فینال

به گزارش "ورزش سه"، تنها سه روز به فینال جام جهانی 2022 باقی مانده است و آرژانتینی‌ها که بار دیگر به فینال این جام رسیده‌اند بی‌صبرانه منتظر هستند تا تیم‌شان برای سومین بار جام طلایی را بالای سر ببرد.

رسانه‌های آرژانتین امروز اعلام کردند که آلبی‌سلسته در بازی فینال با پیراهن اول خود و طرح کلاسیک راه‌راه آبی و سفید به میدان می‌رود. طرحی که رنگهای پرچم این کشور را تداعی کرده و مردم این کشور علاقه خاصی به آن دارند.

1780902

روزنامه اوله اشاره می‌کند که آرژانتین در فینال جام‌های جهانی 1978و 1986، دو جامی که فاتح آنها شد، با این پیراهن راه‌راه به میدان رفته و حالا امیدوار است پوشیدن پیراهن اول کلاسیک برای آلبی‌‌سلسته در قطر هم خوش‌یمن باشد.

این روزنامه همچنین اشاره کرد آرژانتین دو بار با پیراهن راه‌راه در فینال‌ها حاضر بوده که قهرمان جام شده اما دو بار در سالهای 1990 و 2014 با پیراهن دوم خود، آبی پررنگ، به میدان رفته که هر دو بار شکست خورده و دستش از جام کوتاه مانده است.

البته هنوز مشخص نیست که آرژانتین با شورت و جوراب سفید به میدان خواهد رفت یا مشکی. هر چند اوله می‌گوید احتمال بازی کردن با شورت و جوراب سفید بیشتر است.

1780904

امیلیانو مارتینز، سنگربان آرژانتین، هم با لباس کاملا سبز وارد میدان می‌شود. از سوی دیگر فرانسوی‌ها درست مثل فینال جام جهانی 2018 با پیراهن و شورت و جوراب آبی تیره به میدان خواهد رفت و هوگو لوریس، دروازه‌بان این تیم، با لباس یکدست زرد درون دروازه خواهد ایستاد.

دیدگاه‌ها