کد خبر : 1860918 | 03 دی 1401 ساعت 12:45 | 11.2K بازدید | 9 دیدگاه

تن‌هاخ: می‌خواهم تیمی برای سال‌های آینده بسازم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه در مسیر درستی قرار دارد.

تن‌هاخ: می‌خواهم تیمی برای سال‌های آینده بسازم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از زمان حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم از شرایط بهتری برخوردار است و هواداران این تیم به بازگشت به دوران اوج امیدوار هستند. 
بازیکنان این تیم با پیشرفت قابل توجهی در زمین حاضر می‌شوند و به نظر می‌رسد که انگیزه زیادی برای اثبات خودشان دارند و مدیران این باشگاه نیز آماده هستند تا با تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر این مربی هلندی نشان دهند که اعتماد بسیار زیادی به او دارند و خواسته‌هایش را برآورده خواهند کرد. 
تن‌هاخ در گفتگو با MUTV در این باره اظهار داشت:« من می‌توانم تایید کنم که قرارداد رشفورد و چند بازیکن دیگر قرار است تا سال 2024 تمدید شود. ما بسیار خوشحال هستیم چون این تیم در مسیر درستی قرار دارد و بازیکنان اهمیت بسیاری برای ما در این راه دارند تا بتوانیم خوب پیش برویم.»

1758215

سرمربی منچستریونایتد با ابراز رضایت از شرایط این تیم اضافه کرد:« ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم، می‌خواهیم از بازیکنانی که داریم حمایت کنیم و دوست داریم شرایط را به شکلی پیش ببریم که آنها پیشرفت کنند. تصمیمات باشگاه و من بر همین اساس است و من مطمئن هستم که این تصمیم‌ها کاملا درست هستند.»
او با اشاره به برنامه بلند مدتش برای این تیم گفت:« ما به دنبال تشکیل تیمی هستیم که بتواند در آینده هم موثر باشد. ما دنبال ساختن تیمی برای سال‌های پیش رو هستیم و این بازیکنان بخشی از این مسیر خواهند بود.»

دیدگاه‌ها