کد خبر : 1861017 | 03 دی 1401 ساعت 19:59 | 140.4K بازدید | 26 دیدگاه

مسی تنها نیست: رونالدو هم قربانی نصرت شده بود

امروز تصاویری منتشر شد که نشان می‌دهد نصرت گوکچه تنها جشن قهرمانی لیونل مسی را خراب نکرده بلکه سابقه این کار را با کریستیانو رونالدو هم داشته است.

مسی تنها نیست: رونالدو هم قربانی نصرت شده بود

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تنها ستاره‌ای نیست که نصرت گوکچه، آشپز ترکیه‌ای معروف به سالت بائه، با حضور بدون مجوز در جشن قهرمانی او را شگفت‌زده کرده است. تصاویری که امروز منتشر شد نشان می‌دهد این اتفاق برای رقیب سرسخت مسی کریستیانو رونالدو هم افتاده بود. در روزی که رئال مادرید با حضور رونالدو قهرمان چمپیونزلیگ 2018 شد، نصرت با حضور سرزده در جشن قهرمانی، رختکن رئال را به هم ریخت.

چند روز پیش در استادیوم لوسیل قطر آرژانتین قهرمانی‌اش را در جام جهانی 2022 قطعی کرد و لیونل مسی در حال جشن گرفتن در زمین بود. در این میان نصرت گوکچه که حضورش در زمین استادیوم هیچ دلیلی نداشت خودش را به لیونل مسی رساند و با او سلفی گرفت. مسی که از دیدن او جا خورده بود درحالیکه مشخص بود ناراحت شده سعی می‌کرد خودش را از دست نصرت آشپز ترکیه‌ای نجات بدهد. نصرت اما دست بردار نبود و نه تنها با مسی عکس گرفت بلکه خودش را به جام طلایی رسانده و آن را لمس کرد و به دست گرفت.

1783853

درحالی که تصور می‌شد این اولین بار است که این آشپز در جشن‌های قهرمانی مداخله می‌کند حالا مشخص شده که این اقدام او سابقه دارد. از قضا او اتفاق مشابهی را برای رقیب سرسخت لئو مسی رقم زده بود؛ کریستیانو رونالدو.

رئال مادرید با حضور کریستیانو در سال 2018 موفق شد لیورپول را در فینال کیف شکست دهد تا برای سومین سال پیاپی قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست بیاورد. رونالدو که در آن دوره آقای گل لیگ قهرمانان هم شده بود در حالیکه مشغول جشن گرفتن قهرمانی با هم‌تیمی‌هایش بود نصرت را در مقابل خود دید و مجبور شد با سالت بائه عکس یادگاری بگیرد. این اتفاق در همان شب برای سرخیو راموس هم افتاده بود.

1784590

دیدگاه‌ها