کد خبر : 1861309 | 05 دی 1401 ساعت 11:04 | 40.6K بازدید | 17 دیدگاه

اردوغان: رونالدو به لیگ عربستان می‌رود

رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه، از رفتاری که با کریستیانو رونالدو شده است ابراز نارضایتی کرد.

اردوغان: رونالدو به لیگ عربستان می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در چند ماه اخیر با مشکلات بسیاری در منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال روبرو شده و فراز و نشیب بسیاری را پشت سر گذاشته است.

این بازیکن به تازگی قراردادش را با شیاطین سرخ فسخ کرد و نتوانست در جام جهانی 2022 قطر نیز کمکی به تیم ملی کشورش برای صعود به مراحل پایانی داشته باشد، این در حالی است که لیونل مسی موفق به فتح جام قهرمانی شد.

اردوغان که روز گذشته برای دیدار با جوانان به ارزوروم رفته بود، با سوال جالبی از سوی یکی از آنها روبرو شد. او که به علاقه‌اش به فوتبال معروف است، با این سوال مواجه شد که از بین رونالدو و مسی کدام یک را ترجیح می‌دهد.

رییس جمهور ترکیه در پاسخ به این سوال گفت:« آنها رونالدو را هدر دادند. متاسفانه رفتارهای سیاسی با این بازیکن صورت گرفت. چطور ممکن است بازیکنی مانند او به حضور 15 تا 30 دقیقه‌ای در نیمه دوم برسد؟ همین موضوع از نظر روانی او را بهم ریخت و تمام انرژی‌اش را گرفت. رونالدو بازیکنی است که همیشه در کنار فلسطین ایستاد.»

او همچنین درباره آینده این ستاره پرتغالی اضافه کرد:« بر اساس اخباری که من دریافت کرده‌ام، رونالدو قرار است به لیگ عربستان ملحق شود.»

دیدگاه‌ها