کد خبر : 1863937 | 20 دی 1401 ساعت 13:50 | 18K بازدید | 17 دیدگاه

لوریس: خداحافظی بنزما هیچ ربطی به من ندارد

هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی، شایعات مربوط به دخالتش در کنار گذاشتن کریم بنزما از تیم ملی این کشور را رد کرد.

لوریس: خداحافظی بنزما هیچ ربطی به من ندارد

به گزارش "ورزش سه"، غیبت بنزما در تیم ملی فرانسه در جریان جام جهانی 2022 قطر حواشی زیادی را برای این تیم و دیدیه دشان به همراه داشت. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی مدعی شدند که این بازیکن مصدومیت جدی نداشت و تنها با طی کردن چند جلسه درمانی و چند روز استراحت می‌توانست خیلی زود به ترکیب فرانسه اضافه شود اما دشان تصمیم گرفت که او را به خانه بفرستد. 
گفته می‌شد که یکی از دلایل اصلی این اتفاق ناراحتی دشان از این مهاجم رئال مادرید بود و از سوی دیگر، بسیاری از بازیکنان ارشد این تیم از جمله لوریس و آنتوان گریزمان از حضور او در تیم خوشحال نبودند و در کنار گذاشته شدنش نقش داشتند. 

1789966

بنزما نیز پس از پایان جام جهانی و شکست فرانسه در فینال این رقابت‌ها برابر تیم ملی آرژانتین، دیگر هیچ یک از بازیکنان این تیم به جز هم تیمی‌هایش در رئال مادرید را در اینستاگرامش دنبال نکرد تا به شایعات دامن زده باشد. 
لوریس در گفتگو با اکیپ در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« بنزما؟ همه ما دوست داشتیم بازیکنی که برنده توپ طلاست را در تیم‌مان داشته باشیم، خصوصا وقتی دیدیم که او پس از بازگشتش چه چیزهایی به تیم اضافه کرد. حضور او می‌توانست کمک بزرگی باشد. من هیچ نقشی در جدایی یا خداحافظی او از تیم ملی نداشتم.»

دیدگاه‌ها