کد خبر : 1866841 | 06 بهمن 1401 ساعت 12:47 | 8.3K بازدید | 20 دیدگاه

بازگشت انزلی‌چی‌ها به تهران

استقلال و ملوان پس از 2730 روز در آزادی!

استقلال و ملوان پس از گذشت نزدیک به هفت سال و 6 ماه، یک بار دیگر در استادیوم آزادی به مصاف هم می‌روند.

استقلال و ملوان پس از 2730 روز در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، ملوان پس از سال‌ها حضور در لیگ دسته اول، توانست امسال به بالاترین سطح از مسابقات فوتبالی در ایران بازگردد. شاگردان مازیار زارع که توانسته‌اند از قعر جدول نیز فاصله بگیرند، در هفت دیدار قبلی خود در لیگ برتر، شکستی را تجربه نکرده‌اند و به دنبال شگفتی‌سازی در تهران هستند.

ملوان در شرایطی امروز به مصاف استقلال می‌رود که این تیم پس از گذشت 2730 روز، یک بار دیگر به استادیوم آزادی بازگشته و باید با آبی‌های پایتخت دیدار کند. آخرین بار، انزلی‌چی‌ها در مرداد سال 94 در تهران با آبی‌های پایتخت دیدار کردند که آن بازی با برتری میزبان به پایان رسید.

در آن مسابقه، ابتدا خسرو حیدری با یک ارسال دیدنی که با پای چپ انجام داد، توپ را به روی نقطه پنالتی ارسال کرد و امید ابراهیمی با یک ضربه سر تماشایی، دروازه ملوان را باز کرد.

1795202

در ادامه نیز استقلال روی خط محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که ابراهیمی با یک شلیک فوق‌العاده دیدنی و پرقدرت، توپ را به طاق دروازه حریف چسباند و در نهایت نیز تیم پرویز مظلومی با بریس هافبک پرتلاش خود، 2 بر صفر پیروز شد.

1795203

در آن تیم ملوان، بازیکنان مطرحی حضور داشتند. از جمله سیدحسین حسینی، کاپیتان فعلی استقلال، که برای گذراندن دوران سربازی، راهی انزلی شده بود و 2 بار توسط امید ابراهیمی دروازه‌اش باز شد.

حالا استقلال و ملوان در شرایطی باید به مصاف هم بروند که آبی‌پوشان برای بازگشت به جمع مدعیان، چاره‌ای جز پیروزی در این مسابقه ندارند. تیم زارع نیز در صورت پیروزی، می‌تواند در جدول صاحب رتبه تک‌رقمی شود که برای این تیم نتیجه مطلوبی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها