کد خبر : 1868079 | 12 بهمن 1401 ساعت 19:29 | 32.2K بازدید | 35 دیدگاه

وی ای آر برای داوران بهانه شده است

بیرانوند: هیچ تیمی خاص‌تر از پرسپولیس نیست

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس می‌گوید بحث وی ای آر باعث شده تا داوران خود را برای اشتباه محق بدانند.

بیرانوند: هیچ تیمی خاص‌تر از پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در میکسدزون ورزشگاه آزادی حضور یافت و در ابتدا گفت: اول اینکه افتخار می‌کنم، بازیکن یک تیم خاص‌ام، این از این. اما متاسفانه اتفاقاتی دارد می‌افتد برای پرسپولیس که شما می‎‌بینید. اول اینکه دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفتند و بعد سوالم از آقای داور این است که آقای داور عزیز، شما پنالتی روی مهدی ترابی را نمی‌گیری، چرا کرنر گرفتی؟ اوت بود... مثلا کرنر گرفتی که بگویی چی؟

وی افزود: آقای جواد نکونام که من چهار سال با او همبازی بودم و کاپیتانم بود، در بازی قبلی ذهنیتش این بود که اخراج شود. وقتی جلو افتاد دوست داشت اخراج شود و من به این خاطر به او تبریک می‌گویم. او به دنبال این بود تا بعد از اخراجش، همه سوتها به نفع فولاد شود. مثلا پنالتی شیخ، اگر آقا جواد [نکونام] اخراج نشده بود حتما پنالتی می‌گرفت. چون آقا جواد اخراج شده بود و داور ترسیده بود و پیش خودش گفت من آقا جواد را اخراج کردم و شاید پنالتی نباشد و شاید فشار بیاورند، این‌ها اتفاقاتی است که برای ما افتاد. امروز هم شما دیدید که دو صحنه مگر می‌شود؟ اخراج من آفساید بود...

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اشاره به تماشاگران در مورد اینکه سر پرسپولیس را به زعم او بریدند، توضیح داد: شک نکنید. این چیزی است که اتفاق افتاده. من خدا را شکر می‌کنم در تیمی خاص هستم و این خاص بودن چند سال است برای همه روشن شده. همه دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود. پرسپولیس از کادرفنی و بازیکنان خوبی برخوردار است اما واضح است...

بیرانوند در خصوص اخراجش از بازی گفت: من از آقای تاج رییس فدراسیون عزیز سوال دارم، دیگر ویدیو چک را بس کنید. به نظرم از موقعی که گفتند ویدیو چک نیست، دست داوران باز نشده و دیگر عین خیالشان نیست، می‌گویند اگر اشتباه کنیم خواهیم گفت ویدیو چک نیست دیگر، داوران اروپایی هم اشتباه می‌کنند.

ویدئو: 271402

او درباره صحبت پورعلی گنجی که گفت هر بازیکن 50 میلیون می‌گذاریم تا VAR بیاورید، عنوان کرد: مرتضی [پورعلی‌گنجی] هم عصبانی بود این حرف را زد. او را هم درک کنید، وقتی [وی‌ای‌آر] نمی‌آورند ما مجبوریم خودمان دست به کار شویم. این وظیفه فدراسیون است. من شنیدم گفتند ورزشگاه آزادی پولش را پرسپولیس و استقلال بدهند. اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست، مگر می‌شود؟

گلر سرخپوشان با اشاره به این صحبت رضا درویش که گفته بود می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود، گفت: امسال اتفاقات عجیبی برای پرسپولیس می‌افتد. مگر اصلا تیمی خاص‌تر از پرسپولیس پیدا می‌شود. همه فشارها روی پرسپولیس است.

وی افزود: این خیلی برای من جالب شده. تیمهای دیگر باید تلاش کنند که بیایند جلوی پرسپولیس دیده شوند اما نه داوران... داوران حرکاتی می‌کنند که دو سه هفته روی آنها زوم شوند و تصویرشان برود در فضای مجازی. شاید حرف رکیک هم از هواداران بخورند اما برایشان مهم نیست. اسم VAR را هم دیگر نیاورید چون نخواهند آورد.

بیرانوند درباره انتشار تصویری از وضعیت پای مصدوم فخرالدینی اظهار داشت: مثل اینکه باشگاه آلومینیوم عکسی گذاشته بود از پای فخرالدینی، من به نظرم او قبل از بازی مصدوم شد. من مچ پای او را زدم، این چه حرکاتی است. من به شما قول می‌دهم این تیم پرسپولیس کم نخواهد آورد. من امروز کلی انرژی گرفتم از هواداران و حس خوبی داشتم که واقعا یار دوازدهم ما بودند و چقدر انرژی دادند. ما نیمه دوم ده نفره فشار آوردیم. به نظرم هواداران نگران نباشند، ما با تفاضل گل دوم هستیم و با مدعیان بازی داریم. با تیمهای روبرو بازی داریم و مطمئن باشید قبل از جام حذفی ما با تیم دوم 4-5 امتیاز فاصله خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها