کد خبر : 1870495 | 26 بهمن 1401 ساعت 08:09 | 35.1K بازدید | 16 دیدگاه

ما نتوانستیم از او استفاده کنیم

موضع استقلال در مورد کاوه: غرامت نمی‌دهیم

محمد مومنی اعلام کرد که باشگاه استقلال پولی را به کاوه رضایی پرداخت نخواهد کرد.

موضع استقلال در مورد کاوه: غرامت نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی در ابتدای فصل راهی ایران شد تا به استقلال بپیوندد، اما به دلیل پر بودن لیست این تیم راهی تراکتور شد تا در نیم فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.

با آغاز نقل و انتقالات زمستانی، مباحث مختلفی در خصوص قرارداد این بازیکن با تراکتور مطرح شد و در نهایت هم او با حضور در سازمان لیگ به صورت یک‌طرفه قراردادش را فسخ کرد تا به استقلال بپیوندد، اما این پرونده به کمیته تعیین وضعیت رفت. بعد از بررسی اعلام شد که فسخ کاوه رضایی با تراکتور قانونی نیست و این مهاجم نمی‌تواند راهی تیم دیگری بشود.

حالا در شرایطی که پاکو خمس اعلام کرده که اجازه بازگشت کاوه رضایی به تراکتور را نمی‌دهد، محمد مومنی، عضو هیئت مدیره استقلال نیز موضع این باشگاه را نسبت به رضایی اعلام کرد و گفت: کاوه بسیار بازیکن خوب و باارزشی برای هر تیمی است، اما زمانی که به تراکتور رفته و صحبت انجام داده با او قرارداد بسته شده، منوط به این شده که ما بتوانیم نیم فصل از او استفاده کنیم ولی الان که ما نمی‌توانیم استفاده کنیم. بنابراین باشگاه استقلال نه به او پولی خواهد داد و نه غرامت.

او سپس یک‌بار دیگر تأکید کرد: تا جایی که از حقوقی باشگاه پرسیدم و من را توجیه کردند، این برداشت می‌شد که ما به آقای کاوه رضایی غرامت پرداخت نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها