کد خبر : 1873301 | 10 اسفند 1401 ساعت 19:15 | 70.5K بازدید | 19 دیدگاه

پیراهن ویژه‌ای که مورد پسند مسی قرار گرفت (عکس)

باشگاه آرژانتینی آلمیرانته براون به مناسبت کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا توسط لیونل مسی پیراهن ویژه‌ای به این ستاره آرژانتینی اهدا کرد.

پیراهن ویژه‌ای که مورد پسند مسی قرار گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در پاریس نام لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا اعلام شد و او جایزه خود را دریافت کرد تصویری از او دیده شد که با به دست گرفتن یک پیراهن عجیب مقابل دوربین عکاسان ایستاده بود.

این پیراهن توسط باشگاه آرژانتینی آلمیرانته براون تهیه و به مسی اهدا شده بود. این باشگاه نسخه ویژه‌ای از پیراهن خود را تهیه کرده و به مناسبت فتح جام جهانی توسط لئو و به دست آوردن جایزه بهترین بازیکن سال به او داد. لیونل مسی که مشخص بود از طراحی این پیراهن راضی است آن را به دست گرفته و در مقابل دوربین عکاسان به نمایش گذاشت.

1807307

پیراهنی که مسی به دست گرفته پیراهنی با طرح سنتی باشگاه آلمیرانته یعنی راه‌راه زرد و سیاه است با این تفاوت که در سمت راست این پیراهن چند خط راه‌ راه به رنگ پیراهن ملی آرژانتین، به رنگ‌های سفید و آبی آسمانی، بر روی آن دیده می‌شود. پشت این پیراهن شماره 10 و نام مسی حک شده است.

1807308

آرژانتین امیدوار است ستاره بزرگ فوتبالش لیونل مسی بتواند در جام جهانی بعدی در سال 2026 هم برای آلبی‌سلسته به میدان برود. این در حالی است که لئو در آن زمان 39 ساله خواهد بود. لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، که در روزهای گذشته قراردادش را تمدید کرد گفته است به اینکه کاپیتان تیمش در تورنمنت 2026 حضور داشته باشد خوش‌بین است.

دیدگاه‌ها