کد خبر : 1893818 | 13 اسفند 1401 ساعت 17:22 | 13.8K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

بی‌پولی، دلیل تلاش بارسا برای تمدید با بوسکتس!

موندودپورتیوو خبر از تلاش‌های جدید بارسلونا برای تمدید با سرخیو بوسکتس داد. در شرایط اقتصادی فعلی، یافتن جانشین برای کاپیتان تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

بی‌پولی، دلیل تلاش بارسا برای تمدید با بوسکتس!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو بوسکتس بیش از 700 بازی رسمی برای بارسا انجام داده و اخیرا خوان لاپورتا، رئیس بارسا، تایید کرد که این بازیکن زمستان پیشنهادی از لیگ آمریکا (اینترمیامی) را رد کرد. چندی پیش هم ادعا شد که النصر عربستان حاضر است به بوسکتس 18 میلیون یورو خالص در سال دستمزد بدهد. 

1802609

آینده بوسکتس نامشخص است و او اگر با بارسلونا تمدید نکند، باید از بین اینترمیامی یا النصر یکی را انتخاب کند. بارسلونا که دیروز خبر تمدید قرارداد سرخی روبرتو را اعلام کرد، طبق ادعای موندودپورتیوو، حالا همه تمرکز خود را روی تمدید با بوسکتس گذاشته و هفته بعد پیشنهادی جدید به کاپیتان ارائه خواهد داد. دستمزد بوسکتس در قرارداد جدید پایین‌تر از دستمزد فعلی او خواهد بود و قابل مقایسه با دستمزد پیشنهادی اینترمیامی و النصر نیست.

1807756

 بارسلونا که می‌داند احتمالا به دلیل مشکلات اقتصادی و فرپلی مالی نتواند روبِن نِوِس و زوبیمندی را به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی بوسکتس بخرد، به این نتیجه رسیده تا بوسکتس را هر طور شده به تمدید راضی کند. رئیس لالیگا چند روز پیش تاکید کرد که بارسلونا نمی‌تواند در تابستان نیز بازیکن جدید بخرد و باید روی فروش بازیکنانش تمرکز کند. باید دید بوسکتس در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها