کد خبر : 1897144 | 03 فروردين 1402 ساعت 20:05 | 18.6K بازدید | 12 دیدگاه

او می‌توانست با تیم ملی باشد

طعنه دیپای به دی‌یونگ: مصدومیتش جدی نبود

ممفیس دیپای از اینکه فرانکی دی‌یونگ به‌خاطر مصدومیت در بازی فردا برابر فرانسه غایب است، ابراز ناراحتی کرد و کنایه‌ای هم به او زد.

طعنه دیپای به دی‌یونگ: مصدومیتش جدی نبود

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، چند روز پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران تأیید کرد که فرانکی دی‌یونگ به‌دلیل مصدومیت قادر به حضور در دیدار مقابل فرانسه که اولین بازی هلند در انتخابی یورو 2024 خواهد بود، نیست. دی‌یونگ در ال‌کلاسیکوی یکشنبه گذشته که با پیروزی 2-1 بارسا مقابل رئال به پایان رسید، از ناحیه ران پا دچار آسیب‌دیدگی شد.

1834239

ممفیس دیپای، مهاجم ملی‌پوش هلندی اتلتیکو، معتقد است مصدومیت دی‌یونگ شدید نبود و او می‌توانست برای هلند به میدان برود. دیپای در این رابطه گفت: «من با فرانکی دوست صمیمی هستم و هر روز تقریباً با هم در ارتباطیم. با او حرف زدم و فکر می‌کنم مصدومیتش شدید نبود و به‌سرعت می‌توانست ریکاوری کند.»

1739844

دیپای ادامه داد: «این‌که او را اینجا در اختیار نداریم، باعث تأسف است. فرانکی بازیکنی کلیدی برای هلند است و حضور او برابر فرانسه می‌توانست بسیار مفید باشد. شنیدن خبر غیبت او برای من، کادر فنی، تمام ملی‌پوشان و مردم هلند ناامیدکننده بود. به‌شخصه بسیار ناراحت هستم.»

دیدگاه‌ها