کد خبر : 1897191 | 03 فروردين 1402 ساعت 22:30 | 12.3K بازدید | 7 دیدگاه

او یک رهبر واقعی است

دشان: امباپه خیلی راحت کاپیتانی را قبول کرد

دیدیه دشان، مربی فرانسه، در مورد رسیدن بازوبند کاپیتانی به کیلیان امباپه و ناراحتی آنتوان گریزمان از این بابت صحبت کرد.

دشان: امباپه خیلی راحت کاپیتانی را قبول کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه فردا از مقدماتی یورو 2024 و در خانه میزبان هلند است. نایب قهرمان جهان در حالی به مصاف هلند می‌رود که در روزهای اخیر بحث بر سر رسیدن کاپیتانی به کیلیان امباپه و دلخوری گریزمان داغ بوده است.

1834861

دیدیه دشان در نشست خبری بازی با هلند، مطابق انتظار به سوال در مورد کاپیتانی امباپه پاسخ داد: «در مورد جزئیات گفت‌وگویی که با کیلیان داشتم، چیزی برای گفتن ندارم. دوشنبه شب تصمیم گرفتم و به کیلیان اطلاع دادم که کاپیتان تیم خواهد بود و به شکلی راحت و طبیعی نیز آن را پذیرفت. کیلیان سال‌هاست برای فرانسه بازی می‌کند و به خوبی فضای رختکن تیم را می‌شناسد. بازیکنان با او بهترین ارتباط را دارند و یک رهبر واقعی است. البته او در این راه تنها نیست. مهم این است که این مسئولیت یک بار اضافی روی دوش کیلیان نباشد.»

1780343

دشان در مورد ناراحتی گریزمان گفت: «البته که با گریزمان نیز حرف زدم، ولی به جزئیاتش اشاره نمی‌کنم. اینکه ناامید شده باشد، از نظر من طبیعی است ولی در چند روز اخیر همواره لبخند بر لب داشته و فکر می‌کنم این موضوع برایش تمام شده است. همه یک هدف داریم و آن هم موفقیت تیم ملی است. آنتوان کاپیتان دوم تیم است و مثل همیشه نقش مهمی خواهد داشت. او برای فرانسه شخصیتی درخشان است.»

اهمیت بازی با هلند: «از 23 بازیکن فعلی، 18 بازیکن در جام جهانی بوده‌اند. هدف ما تغییر نکرده و همیشه نیز اولین بازی انتخابی یورو دشوار است. به خصوص که حریفتان هلند هم باشد. بهترین ترکیب را که شانس پیروزی ما را بالاتر ببرد روانه زمین خواهم کرد. باید توپ را در اختیار بگیریم و به گونه‌ای کار کنیم که حریف مجبور به دفاع شود. همیشه باید در تیم توازن قدرت وجود داشته باشد.»

دیدگاه‌ها