کد خبر : 1897314 | 04 فروردين 1402 ساعت 17:25 | 43.3K بازدید | 6 دیدگاه

خامس و خورخه کامبک زدند؛

سه دقیقه جهنمی علیه اولین برد کلینزمن!

در حالی که کره‌جنوبی در نیمه اول 2-0 کلمبیا را شکست داده بود، در سه دقیقه نتیجه را از دست داد.

سه دقیقه جهنمی علیه اولین برد کلینزمن!

به گزارش "ورزش سه"، کره‌جنوبی و کلمبیا در ورزشگاه شهر اولسان بازی دوستانه خود را در شرایطی برگزار کردند که به دلیل ترافیک و ازدحام خارج از استادیوم، بازی با 21 دقیقه تاخیر آغاز شد.

این اولین بازی یورگن کلینزمن بود و او تیمش را با سیستم 4-2-3-1 به زمین فرستاد. نکته جالب اینکه در این سیستم سون هیونگ مین به جای وینگر چپ در پست هافبک تهاجمی بازی کرد که باتوجه به حضور دائمی در نزدیکی محوطه جریمه، نقشی شبیه به مهاجم کاذب داشت.

1835149

در دقیقه 9 این بازی پرس شدید بازیکنان کره باعث شد تا کلمبیایی‌ها به اشتباه بیفتند. در حالی که دروازه‌بان این تیم برای پاس به دفاع تا گوشه محوطه جریمه پیش رفته بود، توپ زیر پای سون هیونگ مین افتاد و او با شوتزنی به دروازه خالی گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

نکته جالب اینکه در دقیقه 38 یک پنالتی به سود کره‌جنوبی اعلام شد اما داور بعد از بازبینی تصمیم خود را تغییر داد و خطای بیرون محوطه گرفت.

بازی در حالی با همین نتیجه دنبال می‌شد که سون هیونگ مین در دقیقه 45+1 پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و شوت خود را به گوشه دروازه کلمبیا فرستاد تا به شکلی استثنایی گل دوم خود و تیمش را هم به ثمر رساند.

1835150

نیمه اول با این نتیجه رویایی برای شاگردان کلینزمن به پایان رسید اما ادامه بازی چندان برای او و شاگردانش خوش نبود. در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 46 پاس دیگه والویرس به خامس رودریگز رسید و او توانست گل اول کلمبیا را به ثمر برساند.

تنها سه دقیقه بعد خورخه کاراسکال گل دوم کلمبیا را هم به ثمر رساند تا بازی به شکلی عجیب برای کره‎‌جنوبی تغییر کند. او روی یک ارسال از سمت راست و با ضربه ساده از مقابل دروازه گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد.

این بازی با حضور 35727 هوادار در ورزشگاه مملو از تماشاگر برگزار شد.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا کره بعد از یک نیمه درخشان برد 2-0 را مقابل یاران خامس رودریگز از دست داده باشد. این تیم در فیفادی بعدی به مصاف اروگوئه خواهد رفت.

دیدگاه‌ها