کد خبر : 1898579 | 12 فروردين 1402 ساعت 18:09 | 49.6K بازدید | 21 دیدگاه

شعار علیه کلوپ در اتحاد و ابراز تأسف منچسترسیتی

هواداران منچسترسیتی در دیدار امروز مقابل لیورپول شعارهایی علیه یورگن کلوپ سر دادند و باشگاه سیتی با صدور اطلاعیه‌ای این شعارها را محکوم کرد.

شعار علیه کلوپ در اتحاد و ابراز تأسف منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در ورزشگاه خانگی‌اش، اتحاد، موفق شد حریف سنتی خود لیورپول را 4-1 شکست دهد. هواداران سیتی که از درخشش تیم‌شان در این مسابقه حساس خوشحال بودند از روی سکوهای شعارهایی علیه یورگن کلوپ سر دادند که لیورپولی‌ها را خشمگین کرده است.

درحالی‌که سیتی در اواخر نیمه دوم 4-1 از لیورپول پیش افتاده بود و مشخص بود که بازی برای قرمزهای مرسی‌ساید دیگر به پایان رسیده است در این ورزشگاه شعارهای "تو فردا صبح اخراجی!" شنیده شد که مشخص بود یورگن کلوپ، سرمربی حریف، را هدف گرفته است.

1837679

اما شعارهای تمسخرآمیز هواداران سیتی در این بازی تنها کلوپ را هدف نگرفته بود. جیمز میلنر، بازیکن کهنه‌کار قرمزها، که در اواخر بازی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد هم با شعارهای تمسخرآمیز هواداران سیتی روبرو شد. میلنر سابقه بازی در منچسترسیتی را داشته است.

سیتی و لیورپول در فصل‌های گذشته حریفان مستقیم یکدیگر در کورس قهرمانی بودند، اما امسال شرایط برای لیورپولی‌ها متفاوت است. تیم یورگن کلوپ با این شکست با سیتی 19 امتیاز اختلاف دارد و در جدول تهدیدی برای تیم پپ گواردیولا به حساب نمی‌آید.

سخنگوی باشگاه منچسترسیتی در پایان مسابقه درباره شعارها علیه یورگن کلوپ در اتحاد اطلاعیه‌ای صادر کرد و آن را تقبیح کرد. سخنگوی سیتی گفت: "اگر شعارها در اتحاد خطاب به کسی توهین‌آمیز بوده، ما از این بابت متأسفیم. ما با گروه‌های هواداری و مسئولان دو باشگاه همکاری خواهیم کرد تا به شعارهای نفرت‌‌پراکن خاتمه دهیم. باشگاه منچسترسیتی از شنیدن شعارهای نامناسب از سکوهای هواداران سیتی ناراحت و متأسف است".

1837680

دیدگاه‌ها