کد خبر : 1898592 | 12 فروردين 1402 ساعت 19:17 | 35.8K بازدید | 14 دیدگاه

کلوپ: اگر سیتی 10 نفره می‌شد هم، ما برنده نمی‌شدیم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با انتقاد از عملکرد تیمش در جریان شکست مقابل منچسترسیتی گفت حتی در صورت اخراج رودری، تیم او نمی‌توانست حریف 10 نفره را نیز شکست بدهد.

کلوپ: اگر سیتی 10 نفره می‌شد هم، ما برنده نمی‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در خانه منچسترسیتی به‌مصاف این تیم رفت و با ارائه عملکردی ضعیف، در نهایت با نتیجه 4-1 شکست خورد.

یورگن کلوپ در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش ناراحت بود و در کنفرانس مطبوعاتی خود به‌وضوح از آن‌ها انتقاد کرد و با اسم‌آوردن از چهار بازیکن لیورپول گفت: آن‌ها تنها کسانی بودند که عملکردی در سطح انتظار داشتند.

سرمربی لیورپول گفت اختلاف سطح دو تیم بسیار زیاد بوده و حتی اگر رودری در یک صحنه مشکوک بعد از درگیری با خاکپو کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد و اخراج می‌شد، تیم او نمی‌توانست سیتیزن‌ها را در این مسابقه شکست بدهد.

1837709

فقط 4 بازیکن لیورپول خوب کار کردند
اگر بازی را نگاه کنید، متوجه می‌شوید که فقط چهار بازیکن ما عملکرد مناسبی داشتند. دو هافبک، یعنی هندرسون و فابینیو که خیلی تلاش کردند و سعی کردند شکاف‌ها را پر کند. کودی هم خیلی سخت‌کوش بود؛ به‌خصوص زمانی‌که کنترل توپ را در دست داشت و سعی کرد فضاها را ببندد. و البته آلیسون.

اگر این تیم بخواهد به جایی برسد، حداقل 14 یا 15 بازیکن باید عالی باشند و در این بازی هم بار دیگر شاهد چنین شرایطی نبودیم.

حتی اگر رودری اخراج می‌شد، نمی‌توانستیم سیتی 10 نفره را هم ببریم
من صحنه رودری و خاکپو را خیلی خوب ندیدم. البته می‌دانم جریان از چه قرار بوده. آیا داور می‌توانست به رودری کارت زرد دوم را بدهد و اخراجش کند؟ بله احتمالاً.

ولی راستش را بخواهید، بعید می‌دانم حتی اگر سیتی از آن لحظه به بعد 10 نفره می‌شد هم، ما می‌توانستیم آن‌ها را با یک یار کمتر شکست بدهیم.

تعویض‌های یورگن کلوپ و انتقادها از این تعویض‌ها
وارد زمین شدن در چنین بازی‌ای به‌عنوان یار تعویضی، کار را برای بازیکن خیلی سخت می‌کند. من فکر نمی‌کنم که مشکل امروز ما، بازیکنان تعویضی بودند. البته آن‌ها بازی را تغییر ندادند و این درست است. ولی مشکل اصلی ما این نبود.

عملکرد لیورپول در این مسابقه
سیتی عملاً هر کاری که دلش خواست کرد. ما واقعاً خوش‌شانس بودیم که بیشتر گل نخوردیم. بازی‌کردن در اتحاد واقعاً سخت است و وقتی که تیم با اختلاف دو گل عقب می‌افتد، بازگشت عملاً غیرممکن است. اما اگر بازیکنان ما همان‌طورکه در روزهای اوج‌شان بازی می‌کنند بازی می‌کردند، می‌توانستیم کار را به سیتی سخت‌تر کنیم. ولی ما چنین عملکردی نداشتیم و تفاوت بین دو تیم خیلی زیاد بود.

می‌دانم چه کار باید بکنم
من همه چیز را به دقت زیر نظر دارم و دوباره آنالیز خواهم کرد و سپس وارد عمل می‌شوم. من هرگز احساساتی تصمیم نمی‌گیرم. درست است که در جریان مسابقه در کنار زمین گاهی احساساتی می‌شوم، ولی بعد از بازی هرگز. می‌دانم چه باید بکنم و وظیفه‌ام این است که تیم را به جایی که باید برسانم.

دیدگاه‌ها