کد خبر : 1899745 | 19 فروردين 1402 ساعت 09:55 | 64.4K بازدید | 63 دیدگاه

خشم ژاوی پس از باخت: تماشای ال‌کلاسیکو تا صبح!

هضم شکست برابر رئال مادرید برای ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، دشوار بوده و او تا طلوع آفتاب مشغول تماشای دوباره این بازی بوده است.

خشم ژاوی پس از باخت: تماشای ال‌کلاسیکو تا صبح!

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین بارسلونا برابر رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا با چهار گل با موجی از خشم و ناباوری در بین اعضای این تیم و هوادارانش همراه بود. 

آنها در حالی در ورزشگاه خانگی‌شان چهار گل از حریف قدیمی دریافت کردند که در سه بازی قبلی برابر رئال موفق به کسب پیروزی شده بودند و کمتر کسی انتظار داشت که این بازی به این شکل پیش برود. 

با این حال، ژاوی نتوانست در این بازی حریف تفکرات تاکتیکی کارلو آنچلوتی شود و بازی را واگذار کرد تا بسیار عصبانی و ناراحت ورزشگاه نوکمپ را ترک کند. 

1834019

حالا نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده که شدت خشم این مربی جوان کاتالان به حدی بوده که پس از رسیدن به خانه‌اش اصلا نتوانسته بخوابد و تا طلوع آفتاب مشغول تماشای دوباره ال‌کلاسیکو بوده است. 

او در حین تماشای این بازی شروع به یادداشت‌برداری از نکات مهم مدنظرش کرده، نقاط ضعف و قوت تیمش را تحلیل کرده و حاضر نشده حتی لحظه‌ای چشم برهم بگذارد. 

ژاوی سپس صبح فردای بازی اعلام کرده که باید جلسه مهمی را با حضور بازیکنان برگزار کند و سعی کرده که مشکلات تیمش در این دیدار را برای آنها شرح دهد تا از تکرار آن جلوگیری کند. 

دیدگاه‌ها