کد خبر : 1921197 | 26 فروردين 1402 ساعت 18:55 | 13.6K بازدید | 18 دیدگاه

مقاومت عجیب آبی‌ها در آلیانز

بایرن 1-1 هوفنهایم: شوت بزنید زومر گل می‌خورد!

بایرن مونیخ پس از شکست سنگین از سیتی امروز در بوندسلیگا هم نتوانست از سد هوفنهایم رده چهاردهمی بگذرد و با تساوی 1-1 متوقف شد. میهمان در تنها شانس گلزنی جدی خود دروازه زومر را باز کرد.

بایرن 1-1 هوفنهایم: شوت بزنید زومر گل می‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از چند روز پرحاشیه و پرتنش از ساعت 17 به وقت تهران در آلیانز آرنا برابر هوفنهایم قرار گرفت. حریف بایرن صدرنشین، در رده چهاردهم بود و میزبان شانس اول پیروزی محسوب می‌شد. بایرن پس از شکست 3-0 برابر سیتی در لیگ قهرمانان و حواشی مربوط به درگیری فیزیکی سادیو مانه با لروی سانه، روزهای سختی را پشت سر گذاشته بود و به پیروزی نیاز مبرم داشت. توماس توخل دیروز گفته بود که به سه امتیاز برابر هوفنهایم برای روحیه گرفتن قبل از بازی برگشت با سیتی نیاز دارند.

1852568

بایرن شروع خوبی در این بازی نداشت و اولین بخت این تیم روی شوت بنجامین پاوارد در دقیقه 5 حاصل شد که توپ با اختلافی کم به بیرون رفت. در دقیقه 16 بِوو روی یک ضدحمله می‌توانست بایرن را غافلگیر کند ولی به قدری کار کرد که توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

چند ثانیه بعد بایرن به گل رسید. شوت کومان در درون محوطه جریمه زیر پای پاوارد افتاد و او هم بی‌درنگ با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه کرد تا حساب کار 1-0 شود. این گل شماره 52 فصل بایرن در نیمه نخست بود.

1852567

بایرن همچنان تیم برتر زمین بود و برای زدن گل‌های بیشتر تلاش می‌کرد. در دقیقه 36 بایرن به این مهم نزدیک شد ولی شوت فنی گنابری با اختلاف اندک از کنار دروازه راهی اوت شد. در دقیقه 41 مدافع هوفنهایم زودتر از توماس مولر به توپ رسید و اجازه گلزنی به ستاره بایرن نداد. از ضربه کرنر نیز بایرن به نتیجه‌ای نرسید تا نیمه اول با برتری 1-0 مونیخی‌ها تمام شود.

1852578

بایرن نیمه دوم را هجومی شروع کرد و با شوت‌های کومان و سانه به شدت دروازه میهمانش را تهدید کرد ولی توپ‌ها راهی به دروازه پیدا نکردند. در دقیقه 55 کادرابک می‌توانست هوفنهایم را به گل برساند ولی توپ با اختلافی کم به بیرون رفت.

در دقیقه 65 گلر هوفنهایم با واکنشی خوب ضربه سر گنابری را مهار کرد و اجازه نداد میزبان به گل دوم برسد. هوفنهایم در دقیقه 70 تا آستانه زدن گل تساوی رفت ولی ضربه مهاجم این تیم درون محوطه جریمه بایرن به بازیکن خودی برخورد کرد. ثانیه‌ای بعد داور خطای توماس مولر در بیرون محوطه جریمه بایرن را اعلام کرد تا ضربه کاشته‌ای نصیب هوفنهایم شود.

1852576
1852577

کراماریچ پشت توپ ایستاد و به شکلی تماشایی توپ را دور از دستان زومر وارد دروازه بایرن کرد تا حساب کار 1-1 مساوی شود. دو دقیقه بعد پاوارد گل دوم را برای بایرن زد ولی گل به درستی آفساید اعلام شد.

بایرن یکپارچه حمله بود و از چپ و راست توپ روی دروازه هوفنهایم می‌ریخت. در دو موقعیت ماتیس تل و گنابری شانس‌های بسیار خوبی را هدر دادند تا حساب کار 1-1 باقی بماند. گنابری در دقیقه 92 بازی باز هم شانس خوبی برای گلزنی داشت ولی ضربه آرام او راه به جایی نبرد.

1852579

در پنج دقیقه وقت اضافه بازی هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بایرن دو امتیاز خانگی را از دست داد. فرصت‌سوزی‌های گنابری در 10 دقیقه پایانی روی اعصاب بایرنی‌ها بود و او به تنهایی چند شانس خوب را از دست داد تا بازی مساوی تمام شود. یان زومر نیز تقریبا روی جدی‌ترین موقعیت گلزنی حریف گل خورد. زومر در بازی برابر سیتی هم گل اول را به شکل بدی و روی یک شوت از 22 متری دریافت کرده بود. از بخت خوب بایرن، دورتموند هم برابر اشتوتگارت با تساوی 3-3 متوقف شد تا بایرن صدر را از دست ندهد.

ویدئو: 297828

دیدگاه‌ها