کد خبر : 1934477 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 01:11 | 5.6K بازدید | 7 دیدگاه

آلگری: میلیک باید محکم‌تر پنالتی بزند

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از تساوی تیمش مقابل بولونیا از آرکادیوش میلیک به دلیل شیوه پنالتی‌زنی‌اش انتقاد کرد.

آلگری: میلیک باید محکم‌تر پنالتی بزند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در مسابقه هفته سی‌ام سری A به مصاف بولونیا رفت و در دیداری که آرکادیوش میلیک یک ضربه پنالتی را از دست داد به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

این نتیجه به سه شکست متوالی یوونتوس در سری A پایان داد اما باز هم عملکرد ناامیدکننده دیگری بود که مکس آلگری هم به آن اشاره دارد.

یک هفته پیش، ما مطمئناً چنین مسابقه‌ای را می‌باختیم، بنابراین بیایید جنبه مثبت و آنچه را که باید بهبود دهیم، ببینیم. درست است، ما فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهیم، برای مثال سوله حوصله نداشت تا توپ به او برسد. این‌ها بچه‌هایی هستند که ده‌ها بازی در سری A انجام داده‌اند، آن‌ها می‌خواهند دنیا را تکان دهند و این همه چیز فقط به بی‌تجربه بودن بازمی‌گردد. ما یک امتیاز از لاتزیو گرفتیم و برتری را مقابل تیمی که ما را دنبال می‌کند، حفظ کردیم.

1869498

حضور ساموئل ایلینگ جونیور و ماتیاس سوله به عنوان بازیکن تعویضی
آن‌ها کیفیت بالایی دارند، اما باید قبول کنید که در استفاده از بازیکنان جوان چند اشتباه طبیعی است. ما خیلی مشتاق پیروزی بودیم و نتوانستیم آن را مدیریت کنیم، اما بعد از سه مسابقه بدون هیچ امتیازی دوباره امتیاز گرفتیم.

میلیک در تمرینات هم اینگونه پنالتی می‌زند؟
فکر می‌کنم لحظاتی وجود دارد که باید یک پنالتی را محکم بزنی. یک گوشه را انتخاب کنید و به آن ضربه بزنید. این لحظات برای بازی بسیار مهم هستند، در حالی که اسکوروپسکی دوست و هم تیمی او در لهستان است، بنابراین آن‌ها یکدیگر را می‌شناسند.

عملکرد دفاعی
با توجه به ویژگی‌های بازیکنانی که در اختیار داریم، نمی توانیم پرس زیادی داشته باشیم. ما در نیمه اول انرژی زیادی مصرف کردیم، بنابراین تعویض‌ها انرژی تازه‌ای به همراه داشت. حرکت سریع توپ با حرکت عجولانه آن یکسان نیست.

فدریکو کیه‌زا
کیه‌زا از نظر فرم بدنی بهتر شده و امروز عملکرد خوبی داشت. فدریکو بازیکنی بدون پست است. او مهاجمی است که گاهی در سمت چپ و گاهی در مرکز قرار می‌گیرد، باید امیدوار باشید که بتواند بازی کند و تفاوت را ایجاد کند. نگه داشتن فدریکو در قفس سخت است، بنابراین کسانی که در کنار او هستند باید باهوش باشند تا بتوانند درست بدوند.

صحبت‌های فرانچسکو کالوو درباره پروژه چهارساله با آلگری
من از لحظه بازگشت این ایمان را از باشگاه احساس می‌کنم. گفتم این سخت‌ترین دوره فصل بود، ما باید به کار خود ادامه دهیم و معتقدم یوونتوس کار خوبی انجام می‌دهد، به خصوص بازیکنان جوان را به میدان می‌آورد. عالی است اگر در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم، در حالت ایده آل در رده دوم قرار بگیریم و همچنین در لیگ اروپا هم پیش برویم. از حضور در یوونتوس بسیار خوشحالم.

دیدگاه‌ها