کد خبر : 1935413 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 14:17 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ برتر تحت تاثیر مراسم تاج‌گذاری کینگ چارلز

بازی‌های این هفته لیگ برتر تحت تاثیر مراسم تاج‌گذاری با تغییراتی مواجه شده‌اند.

لیگ برتر تحت تاثیر مراسم تاج‌گذاری کینگ چارلز

به گزارش ورزش سه، مراسم تاج‌گذاری چارلز سوم و همسرش کامیلا به عنوان پادشاه و ملکه بریتانیا و سایر قلمروهای مشترک‌المنافع قرار است فردا (شنبه) برگزار شود. این اولین تاج‌گذاری سلطنتی بریتانیا از سال 1953 خواهد بود که برنامه بازی‌های لیگ برتر را نیز دستخوش تغییراتی ناخواسته کرده است.

نیمی از بازی‌های این هفته لیگ برتر به جای شنبه در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می‌شود. مراسم تاج گذاری ساعت 11 صبح روز شنبه آغاز می‌شود و تا بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

بعد از ظهر، 15 نفر از اعضای خانواده سلطنتی برای ادای احترام به چارلز و کامیلا، در بالکن کاخ باکینگهام گرد هم می‌آیند. اعتقاد بر این است که این مراسم حدود یک ساعت طول می‌کشد، اگرچه جزئیات دقیق در مورد زمان‌بندی جزئیات و مدت زمان هر کدام نامشخص است.

با توجه به ساعت شروع مراسم (11 صبح) هیچ دیداری ساعت 12:30 فردا برگزار نخواهد شد چرا که تمرکز کامل نیروهای پلیس روی تامین امنیت این مراسم معطوف می‌شود. بر این اساس 4 بازی ساعت 15 و یک بازی ساعت 17:30 آغاز می‌شود. (تمام ساعت‌ها به وقت محلی)

طرفداران فوتبال عملا تا ساعت 15 هیچ رویداد فوتبالی را تماشا نخواهند کرد اما در این ساعت دیدار سیتی و لیدز به صورت مستقیم از تلویزیون انگلیس پخش خواهد شد. در روز تاج‌گذاری فقط یک بازی در لندن برگزار می‌شود.

تاتنهام و کریستال پالاس فردا از ساعت 15 به مصاف هم خواهند رفت. این در حالی است که دیدار وستهم و یونایتد که قرار بود شنبه برگزار شود به یک روز بعد موکول شد. دیدار فولام و لستر نیز قرار است دوشنبه برگزار شود. در مجموع 5 بازی از 10 بازی این هفته تحت تاثیر مراسم تاج‌گذاری با تغییرات جزئی و کلی مواجه شده‌اند.

دیدگاه‌ها