کد خبر : 1938103 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 21:25 | 5.5K بازدید | 5 دیدگاه

بد آوردیم اما جایگاه خوبی داریم؛

تارتار: می‌خواهیم فصل را با خاطره‌‌ای خوب تمام کنیم

سرمربی ذوب آهن معتقد است این تیم با توجه به مصدومیت‌ها و بودجه‌ای که در اختیار داشت، جایگاه خوبی در جدول به دست آورده است.

تارتار: می‌خواهیم فصل را با خاطره‌‌ای خوب تمام کنیم

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر هوادار در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: شاید بازی فردا اهمیت زیادی نداشته باشد و تنها به اندازه یک پله جابه‌جایی در جدول تاثیر داشته باشد اما برای شخص من، کادر فنی و بازیکنان خیلی مهم است که ما با یک خاطره خوب و جایگاه مناسب فصل را به پایان برسانیم؛ بنابراین با تمام وجود بازی می‌کنیم و من با بچه‌های هم صحبت‌های لازم را انجام دادم.

وی افزود: در هفته‌های اخیر فوق‌العاده‌ بودیم و نتایج خوبی به دست آوردیم. در ‌۹ هفته اخیر نتایج ما فوق‌العاده‌ بوده و باید از بچه‌ها تشکر کنم اما هنوز تمام نشده است. صحبتی که من امروز در جلسه فنی با بچه‌ها داشتم این بود که بعد از این بازی به فکر تعطیلات باشند. باید تمام تمرکزشان روی این بازی معطوف باشد تا با دست پر و خاطره‌ای خوب فصل را به پایان برسانیم.

تارتار در پاسخ به اینکه کسب رتبه نهم یا دهم جدول برای او رضایت‌بخش است، گفت: دیگران باید نظر بدهند اما من خیلی کوتاه صحبت می‌کنم. ما تا الان نسبت به فصل گذشته ۲ امتیاز کمتر گرفتیم و یک بازی دیگر هم داریم. تیم‌های دیگر بیشتر هزینه کردند و تیمی که سال گذشته پایین بوده، تراکتور بود که الان چهارم جدول است. با اتفاقاتی که در طول فصل برای ما رخ داد و بودجه‌ متوسطی که داشتیم، جایگاه بدی نداریم. منظورم از اتفاقات، مصدومیت‌های بسیاری است که در طول فصل با آن روبه‌رو شدیم و واقعا بد آوردیم؛ نه اینکه در تمرینات آسیب ببینیم، بلکه در مسابقات آسیب دیدیم که آخرین آن هم حبیب فرعباسی بود که به شکلی عجیب از ناحیه دست مصدوم شد و امیدوارم هر چه زودتر شرایط خوب خود را پیدا کند و به فرم خوب گذشته خود برگردد.

ویدئو: 300948

سرمربی ذوب آهن در ادامه عنوان کرد: در مجموع فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتیم و مهم‌تر اینکه روند خوبی را در ‌۹ هفته اخیر طی کردیم. از هفته بیست و یکم که من با بچه‌ها صحبت کردم، هدف این بود که ۱۵ تا ۲۰ امتیاز بگیریم و در ۹ بازی توانستیم ۱۵ امتیاز را به دست بیاوریم که در حد تیم‌هایی بود که برای سهمیه بسته شدند. فکر می‌کنم در حال طی کردن روند خوبی هستیم.

او در پاسخ به اینکه در ابتدای فصل به کسب چه رتبه‌ای در جدول فکر می‌کرد، بیان کرد: قرار ما این بود که جایگاه سال گذشته را حفظ کنیم، چون واقعا بودجه آنچنانی نداشتیم اما تا اینجا توانستیم ۳۵ امتیاز کسب کنیم و یک بازی دیگر داریم. اگر بتوانیم در بازی فردا برنده باشیم، توانسته‌ایم بیشتر از سال قبل امتیاز بگیریم و اگر هم نه، با مصدومیت‌ها و اتفاقاتی که رخ داد، فکر می‌کنم با توجه به سال‌های گذشته‌ای که ذوب آهن داشته، جایگاه بدی نداریم. در این دو سال با تمام توان کار کردیم ولی ذوب آهن تیمی است که در گذشته برای قهرمانی و سهمیه بسته می‌شده و نتایج درخشانی داشته است اما در ۷-۸ سال اخیر شرایط خوب نبوده و ما هم سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تارتار در پایان در پیش‌بینی از قهرمان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت: من در لیگ برتر شاغل هستم و به احترام هواداران هیچ صحبتی نمی‌کنم. امیدوارم هر تیمی که لیاقت قهرمانی را دارد، قهرمان شود.

دیدگاه‌ها