کد خبر : 1939427 | 02 خرداد 1402 ساعت 20:19 | 52.7K بازدید | 30 دیدگاه

او فقط اسم کاپیتان را یدک می‌کشد

انتقاد هواداران از بنزما: دل‌مان برای راموس تنگ شده!

عده زیادی از هواداران رئال مادرید به دلیل آنچه انفعال کریم بنزما به عنوان کاپیتان تیم در درگیری‌های دیدار مقابل والنسیا می‌دانند از او انتقاد کردند.

انتقاد هواداران از بنزما: دل‌مان برای راموس تنگ شده!

به گزارش "ورزش سه"، حملات نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور در دیدار رئال مادرید و والنسیا در دو روز گذشته مهمترین سوژه دنیای فوتبال بوده است.

بعد از توهین‌های شدید هواداران والنسیا به وینیسیوس در طول مسابقه در وقت‌های اضافی انتهای مسابقه بازیکنان والنسیا با این ستاره برزیلی رئال درگیر شده و این تنش‌ها در نهایت باعث اخراج وینیسیوس شد. عده زیادی از هواداران رئال مادرید بعد از این ماجرا از کریم بنزما، کاپیتان تیم‌شان، انتقاد کرده و مدعی هستند که او وظیفه کاپیتانی‌اش را برای حمایت از بازیکن رئال انجام نداده است.

1878869

این گروه از هواداران رئال می‌گویند بنزما نه تنها در جریان درگیری‌ها نقش خود را در حمایت از وینیسیوس ایفا نکرده بلکه بعد از بازی هم آنطور که از کاپیتان تیم انتظار می‌رود به حمایت از ستاره برزیلی نپرداخته است. آنها به صحنه‌ای اشاره می‌کنند که وقتی لوکاس واسکز به سمت هواداران والنسیا رفته و قصد حمله به آنها را داشت کریم بنزما سعی داشت واسکز را آرام کند.

یک هوادار رئال مادرید با اشاره به شخصیت سرخیو راموس، زمانی که بازوبند کاپیتانی رئال را به بازو می‌بست، با کنایه به بنزما نوشت: "این روزها دلم خیلی بیشتر از قبل برای راموس تنگ شده است". هوادار دیگری نوشت: "بنزما به درد این صحنه‌ها نمی‌خورد". اما کاربر دیگری با او مخالفت کرده و نوشته: "بنزما کاپیتان است و وظیفه داشت از وینی محافظت کند. او فقظ اسماً کاپیتان رئال است". یک هوادار دیگر هم به ستاره فرانسوی تیمش کنایه زده و نوشته: "به نظر من کورتوا و واسکز کاپیتان تیم هستند".

1878870

دیدگاه‌ها