کد خبر : 1939629 | 03 خرداد 1402 ساعت 17:13 | 38.6K بازدید | 8 دیدگاه

قزوینی‌ها باید مشکلات ورزشگاه شمس‌آذر را رفع کنند

شاید تیم تازه وارد لیگ برتر آواره شود!

مسئولان باشگاه شمس‌آذر از مدیران اداره کل ورزش و جوانان خواسته‌اند تا هرچه سریع‌تر نواقص ورزشگاه سردار آزادگان را برای حضور در لیگ برتر برطرف کنند.

شاید تیم تازه وارد لیگ برتر آواره شود!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر بیست و سوم فوتبال با حضور تیم تازه‌وارد شمس‌آذر قزوین برگزار می‌شود؛ شمس‌آذر در لیگ دسته یک استادیوم نسبتا خوبی در اختیار داشت و بازی‌های خود را در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌کرد.

اگرچه این ورزشگاه در گذشته نیز مدتی میزبان بازی‌های پیکان در لیگ برتر بوده اما نسبت به استانداردهای کنونی لیگ برتر برخی مشکلات دارد.

از این رو مسئولان باشگاه شمس‌آذر با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اقدامات اولیه را برای رفع نواقص ورزشگاه استارت زد‌ه‌اند اما هنوز اقدام عملی در این باره صورت نگرفته است.

1879221

ورزشگاه سردار آزادگان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان است و مسئولان باشگاه شمس‌آذر امیدوارند بر سر موعد مقرر تامین بودجه شود و مشکلات استادیوم به طور کامل رفع شود تا آنها با بهترین شرایط میزبان حریفان لیگ برتری باشند.

در این خصوص امروز مالک باشگاه شمس‌آذر نیز نسبت به سرعت کم برای رفع مشکلات ورزشگاه سردار آزادگان گلایه کرده بود. موضوعی که اگر تسریع در آن صورت نگیرد شاید باعث شود میزبانی شمس‌آذر در قزوین به خطر بیفتد.

دیدگاه‌ها