کد خبر : 1942015 | 15 خرداد 1402 ساعت 07:30 | 53.4K بازدید | 13 دیدگاه

کنعانی حریف ندارد!(عکس)

مدافع با تجربه تیم ملی یکی از مهره‌های مورد اعتماد سرمربی در مینی‌کمپ است.

کنعانی حریف ندارد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در مینی‌کمپ تیم ملی تصمیم گرفت در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان که در سالیان گذشته جایگاه ثابتی در اردوها داشته، نفراتی مثل سید محمداحسان حسینی، محمد دانشگر، عارف آقاسی و امیرمهدی جان‌ملکی را نیز دعوت کند تا شرایط آنها را از نزدیک ببیند ولی در این جمع جایگاه کنعانی تقریبا تثبیت شده است.

کنعانی‌زادگان که رقبایی مثل سید مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده و مرتضی پورعلی‌گنجی برای حضور در ترکیب تیم ملی ایران دارد، فعلا در کمپ تیم ملی در پست خود بی‌رقیب است ولی با این وجود با انگیزه بالایی مشغول به تمرین است و نمی‌خواهد جایگاهش از دست برود.

این ملی‌پوش با تجربه که در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر جزو مهره‌های اصلی الاهلی بود و در ۲۱ مسابقه به میدان رفت و توانست ۶ گل به ثمر رساند، در حالی به اردوی تیم ملی آمده که برخلاف بسیاری از لژیونرها و با توجه به اتمام مسابقات باشگاهی‌اش، جزو حاضرین در نخستین جلسه تمرینی زیر نظر امیر قلعه‌نویی بود.

کنعانی‌زادگان در دو دیدار اخیر تیم ملی ایران با سرمربیگری قلعه‌نویی، حضور ثابت مقابل روسیه و کنیا داشت که سعی دارد همین روند را در بازی‌های آینده تیم ملی و تورنمنت کافا ادامه دهد و بتواند جلوتر از دیگر رقبای خود در ترکیب بماند.

دیدگاه‌ها