کد خبر : 1942056 | 15 خرداد 1402 ساعت 13:25 | 67.3K بازدید | 102 دیدگاه

آنها با یک تیم قدرتمند و باانگیزه رودررو خواهند شد؛

خط و نشان مربی تراکتور برای پیانیچ و رونالدو!

محمد نصرتی می‌گوید تراکتور با روند فعلی مدعی قهرمانی لیگ برتر در فصل جدید خواهد بود.

خط و نشان مربی تراکتور برای پیانیچ و رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی دستیار ایرانی پاکو خمس و کاپیتان پیشین تراکتور که سابقه حضور با تیم‌ملی ایران در جام جهانی و جام ملتهای آسیا را دارد، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت این روزهای تیم سرخپوش تبریزی توضیح داد: با پایان لیگ، فعلا تیم در تعطیلات حضور دارد اما تلاشها برای برگزاری یک پیش فصل مناسب در کادرفنی و باشگاه ادامه دارد و همچنین مسئولان باشگاه سعی می‌کنند پروسه انتقال بازیکنان موردنظر را نهایی کنند.

او در مورد شانس تراکتور برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم، عنوان کرد: از الان زود است که در مورد فصل جدید صحبت کنیم، ابتدا باید دید ترکیب تیمها به چه شکلی بسته می‌شود و سپس وضعیت آماده‌سازی و تمرینات به چه شکلی خواهد بود. اما حتی در این صورت هم باید منتظر ماند و دید فرم تیمها چطور هستند. به هر حال باشگاه تراکتور و هوادارانش، همیشه شایسته حضور در کورس قهرمانی هستند و به هواداران قول می‌دهم هرکسی که در بدنه مدیریتی یا فنی باشگاه حضور دارد، نهایت سعی‌اش را می‌کند تا تیم با شرایط خوبی پای به فصل جدید بگذارد.

مربی تراکتور در مورد قوانین نقل و انتقالاتی جدید فوتبال ایران نظرش را اینطور توضیح داد: به هر حال باتوجه به اینکه ای اف سی برای مسابقات لیگ قهرمانان، سهمیه بازیکن خارجی را افزایش داده، فوتبال ایران هم لاجرم باید به همین سو پیش می‌رفت و راه دیگری وجود نداشت. امیدوارم بازیکنان خارجی باکیفیتی به فوتبال ایران بیایند چرا که این موضوع باعث ایجاد رقابت بیشتر و کیفیت بیشتر در فوتبال ایران خواهد شد.

وی افزود: اما من فکر می‌کنم باتوجه به اینکه افزایش سهمیه بازیکن خارجی با برداشتن سهمیه بازیکن زیر 25 سال و یک سهمیه بزرگسالان همراه شده، احتمالا باعث حذف بسیاری از بازیکنان ایرانی از چرخه لیگ برتر خواهد شد. چرا که به صورت اتوماتیک 48 بازیکن بزرگسال باید حذف شوند و این موضوع ممکن است به فوتبالیست‌های ایرانی آسیب برساند و شاید نزدیک به صد نفر به لیگ یک بروند یا کلا خانه‌نشین بشوند.

نصرتی راجع به حضور تراکتور در آسیا اظهار داشت: این را باید به هواداران تراکتور تبریک بگوییم و از مسئولان باشگاه بابت دریافت مجوز حرفه‌ای تشکر کنیم. به هر حال کار دشواری بود و جای تقدیر و تمجید دارد که مسئولان باشگاه توانستند مجوز را بگیرند. از طرفی حالا می‌شود فهمید که جایگاه چهارمی در لیگ برتر چه ارزش و اهمیتی داشته و به نوعی از حالت تشریفاتی خارج شده بود.

او ادامه داد: حضور تراکتور در آسیا مسئولیت همه اعضای تیم را سنگین می‌کند و همه باید تلاش کنیم که نماینده خوبی برای ایران در فوتبال آسیا باشیم. البته با حضور پرشور هواداران، قطعا تراکتور امتیاز ویژه نسبت به سایر تیمها خواهد داشت و پرشورها تمام توجهات را به خود جلب خواهند کرد. من بسیار امیدوارم که در فصل آینده تراکتور بتواند کارهای بزرگی در لیگ برتر و آسیا انجام دهد، البته به شرطی که همچون فصل گذشته سخت کار کنیم.

مربی تراکتور در مورد رویارویی با الشارجه و احتمال تقابل با النصر و رونالدو در مرحله گفت: من احترام زیادی برای تیم الشارجه قائلم، آنها تیم بزرگی در امارات هستند. البته باید منتظر شویم و ببینیم آنها پلی آف خود را خواهند برد یا خیر. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بازی پلی آف خودمان را ببریم و به مرحله گروهی برسیم، آنجا دیگر فرقی ندارد با النصر همگروه شویم یا الهلال، رونالدو یا هر بازیکنی که باشد، با یک تیم بزرگ، قدرتمند، پرهوادار و با انگیزه به نام تراکتور رودررو خواهد شد.

دیدگاه‌ها