
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران پس از دیدار شب گذشته مقابل بلژیک که با تساوی بدون گل به پایان رسید، درباره شرایط تیم و حواشی رخداده در ورزشگاه لسآنجلس صحبت کرد و گفت هدف اصلی بازیکنان، ایجاد اتحاد و خوشحال کردن مردم ایران است.
جهانبخش در واکنش به حواشی قبل از شروع دو مسابقه اخیر تیم ملی ایران مقابل نیوزیلند و مصر میگوید که تیم ملی ایران تلاش میکند فارغ از دیدگاهها و اختلاف نظرها، نماینده همه مردم ایران باشد و با عملکرد خود در زمین، آنها را خوشحال کند. او گفت: «ما برای همه ایرانیها با هر فکر و دیدگاهی بازی میکنیم و هدفمان این است که با عملکردمان آنها را خوشحال کنیم.»
او میگوید که مهمترین مسئله برای تیم، ارائه نمایش خوب و تلاش کامل در زمین است و ادامه داد: «ما باید به همه احترام بگذاریم و تمرکزمان فقط روی فوتبال باشد.»
تیم ملی ایران اکنون با توجه به نتایج دو بازی ابتدایی، همچنان در کورس صعود قرار دارد و دیدار پایانی مقابل مصر نقش تعیینکنندهای در سرنوشت این تیم خواهد داشت. جهانبخش تاکید کرد که تیم باید با همان انرژی و تمرکز دو بازی قبلی وارد میدان شود تا بتواند به مرحله بعد برسد و مردم ایران را خوشحال کند.