کد خبر : 1942920 | 19 خرداد 1402 ساعت 15:43 | 58.9K بازدید | 32 دیدگاه

کریمی: هم گزینه ایرانی داریم و هم خارجی

انتخاب سرمربی جدید استقلال تا 48 ساعت آینده

سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت طلب 200 هزاری ریکاردو ساپینتو به زودی به این سرمربی پرداخت خواهد شد.

انتخاب سرمربی جدید استقلال تا 48 ساعت آینده

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، که در مراسم ختم خواهر امیر قلعه‌نویی حاضر شده بود، در مورد انتخاب سرمربی استقلال پاسخ داد: ان‌شاءالله در این یکی، دو روز آینده مشخص می‌شود.

وی درباره اینکه آیا سرمربی بعدی استقلال ایرانی است یا خارجی، پاسخ داد: ما هم گزینه ایرانی داریم و هم خارجی. از میان مربیان خارجی، اسامی که مطرح شده اصلا هیچ‌کدامشان درست نیست.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره شکایت ریکاردو ساپینتو از این باشگاه نیز پاسخ داد: من هنوز خبری ندارم. برای چه باید شکایت کند؟ چیزی از دستمزدش باقی نمانده و آن هم پرداخت می‌شود. حدود 200 هزار طلب دارد و کار آن از طریق بانک شهر انجام شده است.

کریمی درخصوص اینکه پادوانی هنوز مدعی است پولی دریافت نکرده است، اظهار داشت: رسید آن را داده‌ام تا در سایت باشگاه منتشر کنند و امروز این کار انجام می‌شود. از رسید بالاتر نداریم. آن را در سایت خواهیم گذاشت تا همه ببینند. درباره استراماچونی نیز گفتند پولش را نداده‌ایم. از زمانی که ما آمده‌ایم، دشمن قدیم و جدید زیاد داریم. آنها تلاش می‌کنند بیایند (روی صندلی ریاست بنشینند) و برای آن تلاش می‌کنند. ما راه را آماده کرده‌ایم و هر کس می‌خواهد، می‌تواند بیاید.

او درباره اینکه مشکلات میان وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی برای استقلال و پرسپولیس مشکل‌ساز نمی‌شود، گفت: بالاخره این دو وزارت خانه با هم هماهنگ هستند و ان‌شاءالله مشکلی ایجاد نمی‌شود.

سرپرست استقلال درباره اینکه آیا مربی خارجی مدنظر آنها، یک مربی بزرگ است یا نه، گفت: من اعتقاد دارم مربی باید ابتدا به ایران بیاید. یعنی اینگونه نیست که ما برویم آنجا قرارداد ببندیم. استقلال، باشگاه بزرگی است و مربی خارجی باید خودش به اینجا تشریف بیاورد، باشگاه را ببیند و سپس قرارداد بسته شود.

کریمی در پایان و درخصوص اینکه روز یکشنبه در مجمع عمومی باشگاه شرکت خواهد کرد یا نه، گفت: نمی‌دانم، هر چیزی که قسمت باشد.

دیدگاه‌ها