کد خبر : 1948054 | 12 تیر 1402 ساعت 04:30 | 39.4K بازدید | 21 دیدگاه

به خودم قول داده بودم که قوی‌تر برگردم؛

اولین واکنش سهرابیان پس از بازگشت به استقلال

آرمین سهرابیان پس از پیوستن به استقلال با انتشار پستی درباره بازگشت به اردوی آبی‌پوشان صحبت کرده است.

اولین واکنش سهرابیان پس از بازگشت به استقلال

به گزارش "ورزش‌ سه"، پیش از آغاز لیگ نوزدهم بود که آرمین سهرابیان پس از چند سال حضور در استقلال از این تیم جدا شد و به سایپا پیوست. این مدافع طی لیگ‌های نوزدهم و بیستم در سایپا به میدان رفت و سپس یکی از خریدهای امیر قلعه‌نویی برای تقویت سرمه‌ای پوشان سیرجانی بود، که البته به خوبی توانست از عهده توقعات امیر قلعه‌نویی برآید و در 4 سال گذشته و پس از دوری از استقلال نامش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر مطرح کرد.

سهرابیان که از تیم سابقش سپاهان نیز پیشنهاد داشت، سرانجام ظهر روز یکشنبه به صورت رسمی به استقلال پیوست و یکی از خریدهای جدید نکونام لقب گرفت.

1893619

این مدافع پس از پیوستن به استقلال پستی به شرح زیر منتشر کرده است: «دور شدن استقلال برایم سخت بود، اما از طرفی این فرصت رو به دست آوردم تا در شرایطی متفاوت، برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم. از همون اول به خودم قول دادم تا تلاشم رو بیشتر و بیشتر کنم و بتونم قوی‌تر از قبل برگردم. چهار سال دوری از استقلال این شانس رو بهم داد، تا در سایپا و گل‌گهر بالا و پایین زندگی و فوتبال رو خیلی خوب تجربه کنم و در این مدت تمام سعی‌ام این بود که به انسان و البته بازیکن بهتری تبدیل بشم.

حالا پس از چند سال می‌تونم بگم خیلی خیلی خوشحالم که مسیر پشت سرم یک بار دیگه به باشگاه بزرگ استقلال ختم شده و این قول را به همه عاشقای این تیم می‌دم که با تمام وجودم برای شادی‌‌شان تلاش کنم. امیدوارم مسیری که در پیش دارم، هم برای استقلال و هم برای خودم فوق‌العاده و فراموش نشدنی باشه. 
زنده باد استقلال

دیدگاه‌ها