کد خبر : 1950272 | 21 تیر 1402 ساعت 17:53 | 40.3K بازدید | 63 دیدگاه

پیش‌بینی لیگ برتر: بازگشت به دوره سیتی-لیورپول

نتایج پیش‌بینی‌های اولیه بنگاه‌های شرط‌بندی نشان می‌دهد آنها معتقدند فصل آینده منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شده و منچستریونایتد و چلسی بین چهار تیم اول جدول حضور نخواهند داشت.

پیش‌بینی لیگ برتر: بازگشت به دوره سیتی-لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر بنگاه‌های شرط‌بندی سناریوهای خود را برای فصل آینده آماده کرده‌اند. این شرکت‌ها با استفاده از داده‌های مختلف شانس تیم‌ها برای به دست آوردن رتبه در جدول لیگ برتر را پیش‌بینی می‌کنند.

نتیجه اصلی این پیش‌بینی اصلا غیرمنتظره نیست. تقریبا کسی نیست که معتقد نباشد در فصل آینده هم منچسترسیتی پپ گواردیولا شانس اول قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود. تیمی که فصل گذشته موفق به ثبت سه‌گانه‌ای تاریخی شد و حالا با انگیزه و انرژی‌ای مضاعف آماده شروع فصل جدید است.

منچسترسیتی نه تنها در لیگ برتر بلکه در هر رقابتی که از شروع فصل آینده پا به آن می‌گذارد مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

اما یکی از پیش‌بینی‌های جالب بازگشت لیورپول به جمع چهار تیم اول جدول است. لیورپول که فصل پیش نتوانست چنین رتبه‌ای به دست بیاورد و در نتیجه این فصل در چمپیونزلیگ حضور نخواهد داشت مطابق این پیش‌بینی‌ها فصل آینده جبران کرده و این سهمیه را به دست خواهد آورد.

1897331

آرسنال که در فصل گذشته مدعی مهم قهرمانی بود و در هفته‌های پایانی در کورس با سیتی جا ماند فصل آینده هم دومین شانس قهرمانی پیش‌بینی شده است. نیوکسل هم مثل فصل گذشته یکی از چهار رتبه اول را به خود اختصاص خواهد داد.

پیش‌بینی از نیمه بالای جدول در فصل آینده لیگ برتر:
1. منچسترسیتی
2. آرسنال
3. لیورپول
4. نیوکسل
5. منچستریونایتد
6. چلسی
7. تاتنهام
8. برایتون
9. استون ویلا
10. وستهم

1897330

منچستریونایتد که فصل گذشته موفق به کسب سهمیه چمپیونزلیگ شد، بر اساس این پیش‌بینی‌ها فصل آینده در رتبه پنجم قرار گرفته و سهمیه‌اش را به نفع لیورپول از دست خواهد داد. چلسی هم با وجود آنکه با حضور مائوریسیو پوچتینو رتبه‌ای بهتر از فصل گذشته به دست خواهد آورد، اما قادر به بازگشت به چهار رتبه اول نخواهد بود.

دیدگاه‌ها