کد خبر : 1952575 | 01 مرداد 1402 ساعت 18:04 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

یک کروات برای تهدید جایگاه جهانبخش

لوکا ایوانوسچ، هافبک کروات دیناموزاگرب، در آستانه انتقال به فاینورد قرار دارد. این ملی‌پوش کروات مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی هم هست.

یک کروات برای تهدید جایگاه جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای گذشته در فرانسه ادعا می‌شد که لوکا ایوانوسچ، هافبک تهاجمی کروات دینامو زاگرب، به مارسی نزدیک شده و حتی موافقت لفظی خود را اعلام کرده است اما رسانه‌های ورزشی هلند می‌گویند او با فاینورد به توافق کامل رسیده و به زودی برای تست‌های پزشکی عازم این کشور می‌شود.

ایوانوسچ با دیناموزاگرب تا سال 2026 قرارداد دارد و در زاگرب با صادق محرمی همبازی است. گفته می‌شود دینامو رقم درخواستی خود برای واگذاری این هافبک تهاجمی را 12 میلیون یورو اعلام کرده است.

1901085

لوکا ایوانوسچ در همان پستی بازی می‌کند که علیرضا جهانبخش دارد و پیوستن او به فاینورد به معنای یک رقیب جدید برای علیرضا خواهد بود.

فاینوردسایت هلندی 1908.nl می‌گوید این هافبک کروات پیش از این پیشنهادهای ولفسبورگ، مایورگا و فیورنتینا را رد کرده و بازی در قهرمان فصل گذشته هلند را ترجیح می‌دهد. این گزارش مدعی است که او با پیشنهاد مارسی هم مخالفت کرده و در صورتی که دو باشگاه دینامو و فاینورد بر سر مبلغ انتقال او به توافق برسند در روزهای آینده راهی بندر روتردام می‌شود تا در تست‌های پزشکی شرکت کند.

دیدگاه‌ها