کد خبر : 1953164 | 04 مرداد 1402 ساعت 20:19 | 73.8K بازدید | 26 دیدگاه

قهرمان ایران نه، باید آسیا را فتح کنیم

مدیر محبوب قربانزاده پشت نکونام در آمد

علیرضا خانی می‌گوید در مورد صحبت او پیرامون جایگاه استقلال، سو تفاهم ایجاد شده است.

مدیر محبوب قربانزاده پشت نکونام در آمد

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در مصاحبه خود به جمله یکی از مدیران باشگاه اشاره کرد که گفته بود امکان دارد استقلال برای پنجمی بسته شود. اشاره او به صحبتهای علیرضا خانی بود که گفته بود ممکن است به دلیل مشکلات مالی، اقتصاد آبی‌ها کوچکتر شود.

این موضوع جنجال‌های زیادی را پیرامون عضو هیئت‌مدیره استقلال ایجاد کرد و این جنجال‌ها باتوجه به خاستگاه ورود خانی به هیئت‌مدیره استقلال (سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد) شکل مضاعفی به خود گرفت.

خانی حالا در این باره می‌گوید: من اول به عنوان یک هوادار و سپس به عنوان یک عضو هیئت مدیره اینجا حضور دارم. موضوعی که مطرح کردیم اصلا مرتبط با آقا جواد نبود و بحثی بود که خواستم شفاف‌سازی انجام شود‌.

ویدئو: 306332

وی افزود: من طرفدار آقا جواد هستم و به مربی داخلی و به این تیم عرق دارم و دوست دارم تیمم موفق شود و در جایگاه خوبی قرار بگیرد. چهارم و پنجم نه، من دوست دارم تیمم اول شود؛ نه در ایران، بلکه در آسیا اول شود.

او با اشاره به نقش خود عنوان کرد: حوزه من، حوزه مالی است و در زمینه فوتبال دوستان من در هیئت مدیره پیگیر مسائل هستند تا بازیکنان خوبی بگیریم و به تیم اضافه کنیم و به آقا جواد کمک کنیم. الان دغدغه من، بحث تامین منابع مالی است؛ البته نه بحث اسپانسری، اینکه بتوانیم تسهیلاتی بگیریم و منابع مالی تزریق شود و بتوانم به موقع به تعهداتم نسبت به بازیکن، کادر و کسانی که از باشگاه طلب دارند عمل کنیم و اقساط و بدهی بازیکنان را پرداخت کنیم که دچار مشکل نشوند.

دیدگاه‌ها