کد خبر : 1955193 | 14 مرداد 1402 ساعت 17:46 | 28.8K بازدید | 29 دیدگاه

خط حمله سپاهان اینجا معرفی می‌شود

بزرگ‌ترین تصمیم مورایس برای فصل جدید

مورایس آخرین تفکرات خود را برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

بزرگ‌ترین تصمیم مورایس برای فصل جدید

به گزارش "ورزش‌ سه"، مورایس اگرچه اسکلت اصلی تیم خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات حفظ کرده، اما تفاوت‌های زیادی نیز در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی رخ داده، که انتخاب ترکیب اصلی سپاهان توسط کادر فنی پرتغالی را با چالش مواجه خواهد کرد.

آنها در خط دروازه و دفاعی کمترین تغییرات را داشته‌اند. در خط میانی ابهامات زیادی با توجه به جدایی چندین بازیکن و اضافه شدن تنها اسدی و مصدومیت نورافکن وجود دارد و درنهایت در بخش هجومی مورایس با یک دردسر شیرین مواجه است.

این روزها که تمرینات سپاهان به صورت فشرده‌ای ادامه دارد، مورایس در حال محک زدن نفرات مورد نظر خود در پست‌های مختل است، تا بتواند برخلاف فصل گذشته خیلی زود به ترکیب اصلی‌اش برسد.

1905608

شهریار مغانلو، کاوه رضایی، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، رضا شکاری و فرشاد احمدزاده مهم‌ترین و شاخص‌ترین بازیکنان در دسترس مورایس برای انتخاب ترکیب اصلی هستند.

این مربی پرتغالی اینطور که شنیده می‌شود از میان کاوه رضایی و شهریار مغانلو یکی را می‌خواهد برای حضور در ترکیب اصلی خط هجومی 3 نفره تیمش و در راس این خط استفاده کند. 

در سمت راست انتخاب او از بین عیسی و فرشاد خواهد بود و در پست وینگر چپ نیز این رقابت به صورت جدی میان رضا شکاری و احسان پهلوان در جریان است.

1905609

هر چه هست مورایس با توجه به عملکردی که این بازیکنان مقابل مهره‌های قابل اتکای خط دفاعی تیم ارائه می‌کنند، به زودی تصمیم نهایی خود را درباره انتخاب 3 بازیکن خط هجومی و به ویژه راس این خط اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها