کد خبر : 1955291 | 15 مرداد 1402 ساعت 08:25 | 6.7K بازدید | 11 دیدگاه

لیگ برتر کاملا زیر ذره‌بین قلعه‌نویی در مسیر قطر

کادر فنی تیم ملی ایران زمان انتخاب بازیکن را قبل از شروع لیگ برتر آغاز کردند و بازیکنان امیدوارند با نمایش موفق در فصل جدید، شرایط حضور در جام ملت‌ها برای آنها فراهم شود.

لیگ برتر کاملا زیر ذره‌بین قلعه‌نویی در مسیر قطر

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران برنامه فشرده‌ای را در پاییز سال جاری پیش رو دارد. ملی پوشان فوتبال ایران کمتر از یک ماه دیگر باید وارد اردو شده تا برای بازی با بلغارستان و کیپ ورد آماده شوند. آنها سپس برای حضور در تورنمنت اردن راهی امان می‌شوند تا دو دیدار دیگر نیز آنجا برگزار کنند.
برنامه‌ای فشرده که در زمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تا شروع جام ملت‌های آسیا ادامه خواهد داشت.

بازی‌های تدارکاتی و رسمی تیم ملی ایران در حالی آغاز خواهد شد که هفته‌های نخست لیگ برتر فرصت اندکی به قلعه نویی و دستیارانش برای شناخت کافی از بازیکنان و وضعیت آمادگی آنها می‌دهد. از این رو سرمربی تیم ملی ایران تصمیم گرفت نه تنها در سفر به ترکیه عملکرد تیم امید را از نزدیک زیر ذره بین قرار دهد بلکه به اردوی تیم‌هایی همچون نساجی مازندران نیز رفته و بازی‌های تدارکاتی آنها را از نزدیک تماشا کند.

1905780

قلعه نویی همراه با سعید الهویی، حمید مطهری و آندو تیموریان در تهران هم به تماشای بازی‌های تدارکاتی تیم‌های باشگاهی نشستند تا انتخاب‌های دقیق‌تری از بین آنها داشته باشند.

قلعه نویی با عینکی که معمولا در تماشای بازی‌ها بر چشم می‌زند وضعیت آنها را پیش از شروع فصل مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا بتواند بهترین‌ها را برای حضور در جام ملت‌های آسیا انتخاب کند.

کادر فنی ایرانی تیم ملی ایران پس از مدت‌ها بی‌توجهی به لیگ داخلی تصمیم دارد ذره بین روی بازی‌های لیگ برتر را فعال نگه دارد تا در کنار لژیونرها بتواند رویای قهرمانی در جام ملت‌های 2023 آسیا را در سر بپروراند و با این هدف گام‌های استواری را بردارد.

دیدگاه‌ها