کد خبر : 1956298 | 19 مرداد 1402 ساعت 04:10 | 34.5K بازدید | 7 دیدگاه

داوید رایا قرضی می آید و بعد دائمی می‌شود

جنس آرسنال با یک انتقال مهم جور شد

دیوید رایا قرار است به طور قرضی از برنتفورد به آرسنال بپیوندد. گزینه خرید دائمی نیز در این قرارداد گنجانده شده است.

جنس آرسنال با یک انتقال مهم جور شد

به گزارش "ورزش سه"، داوید رایا یکی از دروازه بانانی است که در نقل و انتقالات تابستانی مشتریان سرشناسی داشت. بایرن مونیخ و آرسنال رقابت نزدیکی برای جذب او داشتند که این دوئل در نهایت با برتری توپچی ها به پایان رسید. آن‌ها موفق شدند این دروازه بان اسپانیایی را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

به گزارش اتلتیک، آرسنالی ها با مبلغ 3 میلیون پوند (3.8 میلیون دلار) موافقت رایا برای انتقال قرضی را جلب کرده اند و در صورت توافق طرفین این قرارداد سال آینده با پرداخت 27 میلیون پوند (34 میلیون دلار) دائمی خواهد شد.

میکل آرتتا که تیمش در فصل جاری در چهار جبهه خواهد جنگید به دنبال داشتن تیمی تکمیل تر است که دست او را برای تغییرات گسترده باز بگذارد. تاکید او به خرید دروازه بان به حدی بود که آرسنالی ها را مجاب کرد تا در رقابت با بایرن مونیخ، پیشنهادی ارائه دهند که آنها را برنده معامله کند.

1907463

البته ادامه کار در لیگ برتر نیز یکی دیگر از عواملی بود که باعث شد رایا به آرسنال ملحق شود. او که روزهای خوبی در وولوز داشته دوست دارد همچنان در لیگی که به عقیده همه باکیفیت ترین لیگ دنیاست بازی کند؛ حتی اگر به قیمت از دست رفتن یک جایگاه مطمئن در تیم بزرگی چون بایرن مونیخ باشد.

آرسنال فصل جدید را با تقابل خانگی مقابل ناتینگام فارست آغاز خواهد کرد و باید دید در این دیدار آرتتا آیا به آرون رمزدیل بازی می دهد یا دروازه بان جدید خود داوید رایا؟

دیدگاه‌ها